افشاگری مجری جوان تلویزیون در برنامه مهران مدیری

پدرام کریمی مجری و فیلمنامه‌نویس با حضور در برنامه «دورهمی» آمار و ارقامی در مورد دستمزد مجری‌ها و فیلمنامه‌نویس‌ها ارائه کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، کریمی که شنبه شب ۲۳ اردیبهشت ماه مهمان برنامه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری بود در ابتدای صحبت هایش درباره نحوه ورودش به عرصه اجرا گفت: «من سال 76 کارم را از رادیو جوان شروع کردم. آن موقع حدودا 21 ساله بودم.»

او ادامه داد: «ورودی های هم دوره من وحید جیلوند، نیما کرمی، عبدالرضا امیراحمدی، رضا رشیدپور، محمدرضا حسینیان، دکتر نظری، بودند.»

کریمی در ادامه توضیح داد: «ورود من به عرصه هنر به عنوان نویسنده بود و در دو کار با منوچهر هادی به عنوان فیلمنامه‌نویس همکاری داشتم. تحصیلاتم هم در زمینه ادبیات نمایشی است و همیشه دغدغه نوشتن داشتم.»

این مجری تلویزیون همچنین گفت: «اجرای تلویزیون توفیق اجباری بود که بتوانم نویسندگی را ادامه بدهم و در ادامه هم در سریال «دارا و ندار» و فیلم سینمایی «معراجی‌ها» با همکاری بابک کایدان به عنوان نویسنده حضور پیدا کردم.»

کریمی درباره الویت‌هایش گفت: «نویسندگی الویت من است اما درآمد اصلی‌ام از اجراست.»

او در ادامه در پاسخ به سوال مدیری درباره دستمزد فیلمنامه‌نویس‌ها گفت: «دستمزدها بستگی به موارد مختلفی دارد، اما معمولا سریال ها از قسمتی 5 تا 8 میلیون و فیلم های سینمایی هم از 50 میلیون شروع می شود و تا 200 میلیون هم دستمزد داشته‌ایم. البته این مبالغ به سابقه نویسنده و مضمونی که قرار است بنویسد هم بستگی دارد.»

کریمی درباره دستمزدش در اجرا هم با اصرار مدیری گفت: «در اجرا هم از برنامه‌ای یک میلیون داریم تا 2 میلیارد که دستمزد شماست.»

او در پایان با بیان اینکه خود را در نویسندگی موفق‌تر از اجرا می‌داند٬ گفت: «اگر نتوانم در هیچ کدام از این زمینه‌ها کار کنم کاریکاتور می‌کشم. در زمان دانشجویی هم از همین طریق در مطبوعات امرار معاش می‌کردم.»

 

دیدگاه تان را بنویسید