حضور جانی دپ در جشنواره فیلم کارلووی واری

با وجود حاشیه‌هایی که در هفته‌های گذشته برای جانی دپ به وجود آمده بود، این بازیگر در جشنواره فیلم کارلووی واری حضور پیدا کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، به نقل از ورایتی، با وجود نگرانی‌های برگزارکنندگان جشنواره کارلووی واری برای پوشش بین‌المللی حضور جانی دپ در این جشنواره به دلیل پرونده خشونت خانگی دپ با همسر سابقش، این بازیگر و تهیه‌کننده در جشنواره حضور یافت و مستندی که تهیه کنندگی آن را انجام داده بود، معرفی کرد.

پروژه دیگری از جانی دپ که در این جشنواره نمایش داده شد فیلم سینمایی «میناماتا» بود که داستانی درباره ژاپن را روایت می‌کند؛ اما بخش عمده آن در سال ۲۰۲۰ در صربستان فیلمبرداری شد. این فیلم سینمایی به کارگردانی آندرو لویتاس داستانی در مورد ویلیام یوجین اسمیت، عکاس خبری آمریکایی دارد.

جانی دپ به همراه دبیر هنری این جشنواره و همینطور کارگردان فیلم «تکه‌ای از طلا» و تهیه‌کنندگان این مستند روی صحنه حاضر شد. او  فیلمبرداری این پروژه  را چیزی شبیه به پلنگ برفی توصیف کرد.

پیش از این حضور  جانی دپ در دو جشنواره معتبر کارلووی واری و سن سباستین مورد انتقاد قرار گرفته بود که البته با حمایت دبیران هنری هر دو جشنواره روبرو شد. جانی دپ قرار است از جشنواره سن سباستین یکی از مهمترین جوایز این رویداد را دریافت کند.

دپ بازیگر ۵۸ ساله با شکست در دادگاهی انگلیسی در شکایت از روزنامه سان با اتهام خشونت خانگی علیه همسر پیشینش روبرو شد و با وجود مخالفت برخی چهره‌های فمینیستی با حمایت مدیر جشنواره از حضورش، دیروز راهی این جشنواره شد.

پنجاه و پنجمین دوره جشنواره کارلووی واری از جمعه هفته گذشته (۲۰ آگوست) شروع شد و امشب به کار خود پایان می‌دهد.

 

دیدگاه تان را بنویسید