تمدید مهلت ثبت‌نام خبرنگاران برای دریافت واکسن کرونا

اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن اعلام تمدید زمان ثبت نام برای واکسیناسیون خبرنگاران از روز یکشنبه ۲۰ تیرماه تا پایان وقت جمعه ۲۵ تیرماه ۱۴۰۰، از فراهم شدن امکان ارزیابی و رتبه‌بندی پایگاه‌های خبری فاقد امتیاز برای دریافت سهمیه واکسن خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در اطلاعیه اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی آمده است: بنابر تقاضای تعدادی از مدیران مسئول پایگاه های خبری فاقد رتبه‌بندی برای دریافت سهمیه واکسن کرونا، با تدبیر معاونت مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی، امکان ارزیابی و رتبه‌بندی پایگاه‌های خبری فاقد امتیاز فراهم شد. این دسته از رسانه‌ها تا پایان روز شنبه ۱۹ تیرماه ۱۴۰۰ مهلت دارند نسبت به تکمیل و ارسال فرم خوداظهاری اقدام کنند.

بر این اساس، مدیران مسئول متقاضی رتبه‌بندی بایستی  پس از تکمیل فایل آن را به ایمیل طرح رتبه‌بندی به نشانی rotbehbandi۴@gmail.com ارسال کنند.

در انتهای زمان ثبت نام اولیه در پایان روز سه شنبه ۱۵ تیرماه، سامانه مسدود خواهد شد اما مجددا از روز یکشنبه ۲۰ تیرماه دسترسی برای ثبت مشخصات خبرنگاران در پنل اختصاصی رسانه‌ها در سامانه جامع رسانه‌های کشور باز می‌شود.

بر اساس شیوه‌نامه رتبه‌بندی پایگاه‌های خبری، شرکت‌کنندگان باید مستندات هر بند را در فایل مذکور ثبت کنند تا امتیاز مربوط به این بخش برای آن‌ها ارزیابی و ثبت شود.

ضمنا آندسته از رسانه‌های مشمولی که تا پایان روز سه شنبه ۱۵ تیرماه موفق به ثبت‌نام نشده‌اند نیز از روز یکشنبه ۲۰ تیرماه مجددا فرصت ثبت‌نام خواهند داشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید