مدیر و کارکنان موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) قم به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و امام خمینی(س) از بیت تاریخی امام در محله یخچال قاضی قم بازدید کردند.

به مناسبت میلاد دو نور «حضرت فاطمه زهرا(س) و فرزند برومندش امام خمینی(س)» مراسم تجدید میثاق مدیر و کارکنان موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) قم با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب  اسلامی در بیت قدیمی امام در محله یخچال قاضی برگزار شد. 

به گزارش جماران، حجت الاسلام والمسلمین سید ضیاءالدین میرجعفری، مدیر بیت امام خمینی(س)، در ابتدای این مراسم، ضمن خیرمقدم و تبریک میلاد دو نور و بیان وظیفه همه اقشار در ترویج اندیشه‌های امام خمینی(س)، فعالیت‌های انجام شده در بیت امام خمینی(س) را معرفی کرد.

در پایان صحبت‌های ایشان، توافق شد تا پژوهشگران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س)، محتوای تابلوهای بیت امام را بررسی و پیشنهادات خود را مطرح کنند. 

در ادامه نماز ظهر و عصر به امامت آیت الله محمود محمدی یزدی از شاگردان امام خمینی(س) برگزار شد. وی پس از اقامه نماز ضمن شرح آیه‌ای از قرآن کریم درباره صدیقین، خاطراتی از امام خمینی(س) و ویژگی‌های اخلاقی و علمی ایشان بیان کرد.

پیش از سخنان آیت‌الله محمدی یزدی نیز حجت الاسلام و المسلمین کمساری، مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) قم، ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و امام خمینی(س)، از همکاران بیت امام تشکر و آمادگی مؤسسه را در برگزاری و مشارکت هر چه بهتر و بیشتر برنامه‌های بیت اعلام کرد.

گفتنی است، مدیر و کارکنان مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) قم از نمایشگاه و نگارستان امام خمینی(س) که در زیرزمین بیت امام خمینی(س) راه اندازی شده نیز بازدید کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.