مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) اصفهان خواستار تداوم بیشتر همکاری استانداری اصفهان با این مؤسسه شد.

مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) اصفهان با استاندار استان اصفهان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش جماران، مهدی بنکدار، مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) اصفهان، در این دیدار ضمن بیان گزارشی از فعالیت های فرهنگی و هنری مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) اصفهان در سال های گذشته، در خصوص رویکرد جدید این مؤسسه و انجام فعالیت های هنری، برنامه ها و طرح های آینده توضیحاتی را ارائه کرد و خواستار حمایت بیشتر  مدیریت عالی استان اصفهان در خصوص استفاده از ظرفیت های استان جهت ترویج اندیشه امام خمینی(س) در جامعه شد.

وی با خواستار تداوم بیشتر همکاری استانداری اصفهان با مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) شد و افزود : در رویکرد  و مأموریت جدیدی که برای نمایندگی مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در اصفهان تعریف شده، با توجه به  شرایط و اینکه اصفهان در بحث هنر جایگاه خاصی دارد،  بنا داریم با استفاده از ظرفیت های موجود در  استان، نهادهای فرهنگی، مؤسسات و حتی بنگاه های صنعتی همکاری و تعامل گسترده ای داشته باشیم تا بتوانیم اندیشه و بیانات حضرت امام را در قالب فعالیت های فرهنگی و هنری در جامعه ترویج و انتشار بدهیم.

بنکدار یادآور شد: در این زمینه جشنواره های مختلفی از جمله جشنواره های فیلم، عکس، تئاتر و نمایش،  شعر و همایش های کارگاهی هنری با  نام  «روح الله»  برگزار شده  و لازمه این گونه فعالیت ها همکاری و تعاملات فرهنگی است و در این راستا  انتظار  تداوم حمایت از سوی استانداری اصفهان را داریم.

وی با اشاره به هجمه هایی که در سال های اخیر به نظام و خصوصا بنیانگذار جمهوری اسلامی صورت گرفته، بر لزوم ترویج  اندیشه امام خمینی(س) در عرصه جامعه تأکید کرد و در خصوص بحث تولیدات هنری، رسانه ای و فیلم  مستند خصوصا در بخش مربوط به اساتید و مفاخر اصفهان مطالبی را بیان کرد.

به گزارش جماران، سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان، نیز در این دیدار با بیان اینکه معرفی اندیشه و شخصیت حضرت امام خمینی(س) برای نسل جوان مورد غفلت واقع شده، بر لزوم معرفی و ترویج آن خصوصا برای گروه های دانشجویی و و دانش آموزی تأکید کرد.

وی با اشاره به مشکلات فضای مجازی، گفت: همه مجموعه هایی که در حوزه فرهنگی فعالیت دارند مثل مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س)  که به ریشه انقلاب وصل هستند،  باید با ارائه طرح و برنامه ریزی به سمت جلو حرکت کنند .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.