چاپ اول کتاب «امام، مؤمن متعبد انقلابی» نوشته میلاد مرادی را مؤسسه چاپ و نشر عروج وابسته به مؤسسه تنظیم و نشر امام خمینی(س) منتشر کرد.

انتشارات عروج زیر نظر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) کتاب «امام، مؤمن متعبد انقلابی» را منتشر کرد.

به گزارش جماران، در مقدمه ای که معاونت پژوهشی مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) بر این کتاب نوشته آمده است: همواره بررسی ابعاد شخصیتی بزرگ مردان تاریخ، از بهترین و مؤثرترین منابع الگو پذیری برای افراد هر جامعه در ادوار گوناگون است. حضرت امام خمینی(س) به عنوان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، به مثابه منبع نوری عظیم و درخشان بر تارک تاریخ کهن ایران اسلامی می درخشد. تاریخی که درس های فراوانی را در حافظه خود به رسم امانت به نسل های آینده منتقل کرده و خواهد کرد. از این رو در تأکید بر ضرورت زنده نگاه داشتن یاد و نام بنیانگذار جمهوری اسلامی، همین بس که رهبر معظم انقلاب، امام خمینی(س) را یک حقیقت همیشه زنده دانسته و فرموده اند:«نام او پرچم این انقلاب، راه او راه این انقلاب، و اهداف او اهداف این انقلاب است.»

در این رهگذار، باز تکرار بیانات وخاطرات معظم له از امام راحل عظیم الشان، بدان امید که برای آشنایی و پیوند میان نسل جوان و آرمان های رهبر کبیر انقلاب، مفید فائده باشد، لطفی مضاعف است.

نسلی با بصیرت که با وجود محروم بودن از دیدار آن امام سفر کرده، همواره مشتاق تأمل در ابعاد اندیشه و زوایای شخصیت ایشان بوده اند، اما از آنجایی که پرداختن به تمام زوایای زندگی امام بزرگوار در یک نوشته کوتاه نمی گنجد و با توجه به عنوان جامعی که مقام معظم رهبری در توصیف حضرت امام به کار برده اند، اثر ذیل با الهام از تعبیر رهبر معظم انقلاب، تحت عنوان"امام، مؤمنِ متعبدِ انقلابی" تدوین و خدمت عاشقان امام ارائه شده است.

امام انقلابی

آدرس فروشگاه های انتشارات عروج جهت خرید حضوری

مرکزی: خیابان انقلاب، روبروی دانشگاه تهران بین 12 فروردین و فخر رازی، پاساژ ظروفچی پلاک  1296

تلفن: 66493081

شماره 1: خیابان انقلاب، زیر پل حافظ، جنب فروشگاه برک

تلفن: 66706833

همچنین آثار چاپ شده حضرت امام خمینی(س) را می توانید [ اینجا  ] ببینید.

برای خرید الکترونیکی آثار حضرت امام و منشورات مؤسسه چاپ و نشر عروج نیز می توانید به [ اینجا ] مراجعه کنید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.