به گزارش ایرنا معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس، دوشنبه در حاشیه افتتاح این طرح ها در گفت و گو با خبرنگاران بیان داشت: یکی از این طرح ها، گلخانه گل و گیاهان زینتی در روستای شاه شهیدان است که 22 میلیارد ریال اعتبار برای آن هزینه شده است.
یدالله رحمانی افزود: سالن ورزشی چند منظوره شهدای روستای فرود با 12میلیارد ریال اعتبار و واحد مرغ تخم گذار 60 هزار قطعه ای روستای اکبرآباد با ظرفیت تولید سالانه 900 تن تخم مرغ و صرف 30 میلیارد ریال اعتبار، از طرح هایی است که در شهرستان کوار افتتاح شد.
وی بیان کرد: همچنین امروز (دوشنبه) عملیات ساخت مجتمع خدمات رفاهی خلیج فارس در انتهای کمربندی روستای اکبرآباد کوار با 50 میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.
وی ادامه داد: این مجتمع در زمینی به مساحت 12هزار متر مربع ساخته خواهد شد که 6 هزار متر مربع آن به جایگاه سوختگیری و فروش فرآورده های نفتی و 6هزار متر مربع دیگر به احداث واحدهای خدماتی از جمله رستوران و اقامتگاه اختصاص خواهد یافت.
رحمانی افزود: فاز نخست این مجتمع که به جایگاه سوختگیری اختصاص دارد قرار است تا دهه فجر 97 آماده بهره برداری شود و سایر بخش های آن ظرف مدت 18ماه تکمیل خواهد شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس ادامه داد: با توجه به اینکه این مجتمع در کنار محور اصلی شهرستان کوار قرار دارد این امر می تواند در توسعه منطقه تاثیر مثبت داشته باشد و موجب بهبود وضعیت معیشتی مردم و ارتقای شاخص رفاهی آنها شود.
وی گفت: در مجموع در هفته دولت امسال 31 طرح با اعتباری بیش از 155میلیارد ریال در شهرستان کوار به بهره برداری خواهد رسید و عملیات اجرایی 12پروژه نیز با اعتباری افزون بر 72 میلیارد ریال آغاز خواهد شد.
شهرستان کوار در فاصله 30 کیلومتری جنوب شیراز واقع شده است.
رئیس جمهور و نخست وزیر وقت ایران، محمد علی رجایی و حجت الاسلام محمد جواد باهنر در هشتم شهریور سال 1360
در حادثه تروریستی دفتر نخست وزیری به شهادت رسیدند، به همین مناسبت دوم تا هشتم شهریور به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.
6122 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.