مهندس محمد علی قلندری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس دوشنبه در حاشیه بهره برداری از این طرح به خبرنگار ایرنا گفت: این پروژه شامل حفر، تجهیز و برق رسانی یک حلقه چاه و اجرای 1500 متر خط انتقال آب با استفاده از لوله های فلزی به قطر200 میلیمتر است.
وی ادامه داد: با بهره برداری از این پروژه دو هزار خانوار از مزایای آبرسانی آن بهره مند شدند.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب فارس گفت: 173 میلیارد ریال برای بهره مندی 10 شهر استان از طرح های آبرسانی شهری و همچنین خط انتقال آب، حفر و تجهیز چاه صرف شده است که این طرح ها در هفته دولت افتتاح می شود.
قلندری اظهار داشت: در این هفته همچنین شاهد بهره برداری از 21 کیلومتر خط انتقال آب، حفر و تجهیز 8 حلقه چاه آب شرب و 18 کیلومتر اصلاح شبکه آبرسانی خواهیم بود.
وی افزود: با بهره برداری از این طرح ها و پروژه های آبرسانی که با اعتباری بالغ بر 173 میلیارد ریال اجرا شده است جمعیتی بالغ بر 85 هزار نفر از مزایای آن بهره مند می شوند.
قلندری با اشاره به وضعیت نگران کننده منابع آب موجود در دسترس و خشکسالی های مستمر در سالهای اخیر و کاهش قابل ملاحظه بارندگی ها در چند سال گذشته در استان فارس، اظهار داشت: هر روز فاصله منابع آب در دسترس شهرها دورتر می شود و خشکسالی بر کیفیت و کمیت آب اثر گذاشته از این رو تنها راه برون رفت از بحران کمبود آب ، مدیریت مصرف و صرفه جویی در مصرف آب است.
دوم تا هشتم شهریورماه هر سال به نام هفته دولت نامگذاری شده است. در این هفته ضمن تبیین خدمات دولت و بهره برداری از طرح های مختلف، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر که هشتم شهریورماه 1360 در انفجار دفتر نخست وزیری به دست منافقین به شهادت رسیدند، گرامی داشته می شود.
6113 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.