به گزارش ایرنا روح‌الله منوچهری، یکشنبه در گفت‌ و‌ گو با ایرنا اعلام کرد: این کتابخانه ها در زمینی با زیربنای بیش از یک هزار مترمربع در شهرستان‌های لامرد و شیراز به بهره برداری می رسد و یا عملیات ساخت آنها آغاز می‌شود.
مدیرکل اداره کتابخانه‌های استان فارس افزود: ساختمان جدید کتابخانه عمومی امام جعفر صادق (ع) شهر اهل لامرد، روز هفتم شهریورماه جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
منوچهری بیان کرد: ساختمان این کتابخانه به همت دکتر علی اشکنانی، یکی از خیران شهرستان لامرد در فضایی به وسعت 340متر مربع ساخته و به کتابخانه های عمومی اهدا شده است.
وی، با بیان اینکه کلنگ توسعه کتابخانه عمومی باقرالعلوم (ع) روستای شیخ عامر صادق از توابع شهرستان لامرد نیز با مشارکت خیر و اداره کل کتاخانه های عمومی فارس زده شده است، گفت: کلنگ ساختمان جدید کتابخانه عمومی شهید محمد علی‌پور روستای دهنو از توابع بخش مرکزی شهرستان شیراز نیز در روز پنجم شهریورماه به زمین می‌خورد.
منوچهری ادامه داد: 2 کتابخانه یاد شده هر یک در زمینی به وسعت 280 متر مربع ساخته خواهد شد.
به گفته وی، افزون بر این در هفته دولت امسال، کتابخانه عمومی میرزا‌نصیر جهرمی نیز به ساختمان اصلی خود در خانه فرهنگ شهر جهرم منتقل می‌شود.
او بیان کرد: در سومین روز از هفته دولت (چهارم شهریور) کتابخانه عمومی روستای خنجشت در شهرستان اقلید نیز در زمینی به مساحت 130مترمربع گشایش یافت.
رئیس جمهور و نخست وزیر وقت ایران، محمد علی رجایی و حجت الاسلام محمد جواد باهنر در هشتم شهریور سال 1360
در حادثه تروریستی دفتر نخست وزیری به شهادت رسیدند، به همین مناسبت دوم تا هشتم شهریور به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.
7375 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.