جواد باصری، یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این سامانه به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی طراحی شده و صنعتگران می توانند برای دریافت خدماتی از قبیل صدور برگ خروج، ارتباط با واحدهای مختلف و پرداخت قبوض شارژ و آب به پنل کاربری خود مراجعه کنند.
وی ادامه داد: این اتفاق برای نخستین بار در شهرک صنعتی شیراز عملیاتی شده و تاکنون در هیچ شهرک صنعتی کشور چنین سامانه ای راه اندازی نشده است.
او اظهار داشت: یکی از استانداردهای جهانی برای کار تولیدی و تجاری داشتن یک وب سایت اینترنتی اختصاصی است که این کار هم اینک برای صنعتگران مستقر در شهرک صنعتی بزرگ شیراز در حال انجام است و یک وب سایت به نام نشان تجاری آنها طراحی و در اختیارشان قرار داده می شود.
مدیر عامل شرکت خد‌‌‌‌‌‌ماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز گفت: همچنین به منظور افزایش سطح امنیت در این شهرک، صدور مجوز خروج کالا را تعریف کرده ایم که بر اساس آن هر بار و کالایی که می خواهد از شهرک خارج شود باید حتما از سوی صنعتگر تولید کننده آن کالا مجوز خروج صادر شود که این اتفاق دست سارقان را کوتاه کرده و امنیت شهرک را ارتقا داده است.
باصری افزود:صنعتگران مستقر در شهرک صنعتی شیراز می توانند مجوز خروج بار را از طریق مراجعه به سامانه الکترونیک و پورتال شخصی در منزل یا خارج از شهرک صادر کنند.
وی، مساحت شهرک صنعتی بزرگ شیراز را یک هزار و 500 هکتار برشمرد و گفت: تا امروز بیش از سه هزار و 800 سرمایه گذار اقدام به انعقاد قرارداده با شرکت شهرک های صنعتی استان کرده و زمین خریداری کرده اند.
او اظهار داشت: ساز و کارها در شهرک صنعتی بزرگ شیراز را به سمتی برده ایم که مجموعه هایی مانند اورژانس، آتش نشانی و سایر بخش ها تحت نظارت شهرک و توسط پیمانکاران کارآمد فعالیت داشته باشند.
و افزود: به عنوان مثال اداره اورژانس مستقر در شهرک صنعتی شیراز را به خود سازمان اورژانس کشور واگذار کرده ایم و هزینه آن توسط شرکت خد‌‌‌‌‌‌ماتی شهرک پرداخت می شود.
در همایش روز حمایت از صنایع کوچک که 21 مردادماه جاری در تهران برگزار شد از جواد باصری مدیر عامل شرکت خد‌‌‌‌‌‌ماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز به عنوان مدیرعامل نمونه کشوری تقدیر شد.
6122 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.