معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، در گزارش روز پنجشنبه خود با بیان این مطلب از قول رئیس پلیس آگاهی استان فارس افزود: یازدهم مرداد ماه جاری، فردی به هویت معلوم با مراجعه به پلیس آگاهی اعلام کرد، دختر بچه سه سال او هنگام بازی در کوچه رو به روی منزلشان پس از مدتی ناپدید شد و جست و جوی آنها برای یافتنش بی نتیجه بوده است.
سرهنگ فرج شجاعی بیان داشت: این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت و بررسی دوربین های مداربسته موجود در محلی که دختربچه ربوده شده مشخص کرد، زنی میانسال او را با استفاده از یک دستگاه سواری پیکان از مقابل منزل ربوده و از محل مورد نظر گریخته است.
وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی، محل اختفای آدم ربا را در یکی از روستاهای شهرستان شیراز شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس بیان کرد: این زن آدم ربا در بازجویی فنی و تخصصی اعتراف کرد و مدعی شد که مدت 15 سال است از همسرش جدا شده و به دلیل افسردگی، تنهایی و برای پُر کردن خلاهای روحی و عاطفی خود تصمیم به ربودن کودک گرفته است.
شجاعی افزود: پس از انجام معاینه های لازم و اطمینان از سلامتی این دختربچه، او بعد از 15روز به مادرش تحویل داده شد و آدم ربا با تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل و از این طریق روانه زندان شد.
9873 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.