به گزارش ایرنا سردار سرتیپ دوم احمد علی گودرزی، پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در یکی از روستاهای شهرستان پاسارگاد، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پس از تحقیقات فنی و تخصصی، مطلع شدند سارقان پس از انجام عمل مجرمانه، متواری و در یکی از محله های شیراز مخفی شده اند.
گودرزی بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان پاسارگاد پس از اخذ نیابت قضایی، اعضای این باند سارق حرفه ای را در شیراز شناسایی و در یک عملیات منسجم و ضربتی هر چهار نفر سارق را دستگیر کردند.
این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی از منزل این سارقان، اموال مسروقه شامل 250گرم طلا، 60فقره چک، 2 فقره دسته چک، یک جلد سند کارخانه، چهار جلد سند منزل، چهار جلد سند مغازه، 50 عدد سفته و سه جلد سند خودرو کشف شد.
به گفته گودرزی، ارزش این اموال مسروقه بیش از 50 میلیارد ریال برآورد شده، سارقان تحویل مرجع قضایی و از این طریق روانه زندان شدند.
وی از مردم خواست برای پیشگیری از سرقت منزل، بر روی دیوارها، پنجره ها و نقاط قابل نفوذ مانند نورگیر و پاسیو منازل خود حفاظ محکم و مقاوم نصب کنند.
شهرستان پاسارگاد به مرکزیت سعادت شهر در فاصله 110کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.