دبیرکل اجرایی چهاردهمین المپیاد ورزشی دانشجویان، عصر پنجشنبه با بیان این مطلب در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت:
از مجموع شرکت کنندگان در این رقابت فرهنگی ورزشی، 135نفر آنها متعلق به دانشگاه شیراز هستند و آیین افتتاحیه این المپیاد فردا (جمعه) در این دانشگاه برگزار خواهد شد.
فرهاد دریانوش افزود: شرکت کنندگان در این المپیاد در 14رشته فوتسال، هندبال، والیبال، بسکتبال، تنیس روی میز، بدمینتون، دو و میدانی، شطرنج، کاراته، تکواندو، شنا، جودو، کشتی آزاد و کشتی فرنگی با یکدیگر به رقابت می پردازند.
دریانوش گفت: این رقابت ها که از دوازدهم مردادماه جاری آغاز می شود تا هجدهم همین ماه ادامه دارد و اعضای تیم های ملی دانشجویی در رشته های مختلف از نفرات برتر این المپیاد برگزیده خواهند شد.
وی ادامه داد: دانشگاه شیراز از بیست و هفتم تیر تا پنجم مرداد ماه 97 میزبان المپیاد فرهنگی ورزشی دختران دانشجوی کشور بود که بر اساس نظر سنجی های انجام شده از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، 84 درصد از شرکت کنندگان در این المپیاد از برگزاری این رقابت ها رضایت داشتند.
دبیرکل اجرایی چهاردهمین المپیاد ورزشی دانشجویان، گفت: در حاشیه برگزاری المپیاد ورزشی دختران دانشجو، اجرای برنامه های فرهنگی و گردشگری مورد توجه و استقبال دانشجویان شرکت کننده قرار گرفت و این برنامه نیز برای دانشجویان پسر هم برگزار می شود و از فرصت حضور شرکت کنندگان برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری شیراز، نهایت استفاده را خواهیم برد.
9873 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.