به گزارش ایرنا مجتبی زوربخش، سه شنبه در دیدار با مدیران پارک سلامت روان شیراز، داشتن مبنای علمی و پژوهشی را یکی از مولفه های مهم در ارایه با کیفیت و مطلوب آموزش های ترافیک دانست و اظهار داشت: هنگامی که آسیب یا معضلی از ریشه و به صورت علمی بررسی شود، بی شک راه حل آن نیز علمی و اجرای آن تاثیر گذار خواهد بود.
وی، پارک سلامت روان و متخصصان شاغل در این مرکز را ظرفیت ارزشمندی برای شهر شیراز برشمرد و گفت: از توان تخصصی این مجموعه در ریشه یابی مشکلات ترافیکی، مطالعات و پژوهش های مورد نیاز در زمینه آموزش ترافیک بهره خواهیم گرفت.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز همچنین از اعزام مربیان مجرب در زمینه آموزش ترافیک در فرهنگسراهای شهرداری و برنامه های مناسبتی به عنوان یکی از برنامه های این معاونت در فصل تابستان امسال یاد کرد.
زوربخش ادامه داد: با همکاری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز، مربیان مجرب در فرهنگسراها و برنامه های مناسبتی حضور پیدا می کنند و چهره به چهره به شهروندان آموزش می دهند.
او گفت: همچنین بسته های ویژه، حاوی اقلام و کلیپ های آموزشی برای سنین مختلف پیش بینی شده است که در چارچوب استمرار آموزش ها به گروه های هدف به آنها اهدا می شود.
9873 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.