به گزارش ایرنا اسماعیل تبادار، سه شنبه در حاشیه بازدید از 2 واحد تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی و شهرک صنعتی بزرگ شیراز افزود: مجموعه سیاست های دولت و اقدامات انجام شده موجب شد که در سه ماهه نخست امسال میزان بیکاری استان به 9.9 دهم درصد کاهش یابد.
وی بیان داشت: این در حالی است که میزان بیکاری در استان فارس در پاییز سال گذشته 12 و یک دهم درصد و در پایان سال 96 به 10 و هشت دهم درصد رسید.
استاندار فارس، با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال حمایت از کالای ایرانی اظهار داشت: در شرایط حساس کنونی که جذب سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال یک ضرورت است باید هم مردم با مصرف کالای تولید داخل و هم مسئولان با رفع موانع تولید، از تولید کننده داخلی حمایت کنند.
تبادار ادامه داد: با هدف پیشبرد امور و حل مشکلات واحدهای تولیدی استان، ارتباط بدون واسطه با تولید کنندگان را در دستور کار خود قرار داده ایم و تا کنون نیز اقداماتی در همین زمینه انجام شده است.
وی، با اشاره به بازدیدهای خود از واحدهای تولیدی و صنعتی استان گفت: این بازدیدها با هدف برقراری ارتباط با تولید کنندگان، شنیدن سخنان آنها و بررسی مشکلاتشان و همچنین به منظور کمک به رونق تولید و ایجاد اشتغال بیشتر در استان انجام می شود.
6122 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.