به گزارش ایرنا مصیب امیری، یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه، فارس فرصتی برای تقویت روابط گردشگری ایران و عمان است، اظهار داشت: از جمله اهداف این تور، بازاریابی و تبلیغ خدمات گردشگری این استان است.
وی افزود: بازدید از جاذبه های شاخص گردشگری فارس به ویژه در حوزه طبیعی و توریسم درمانی، معرفی توانمندی های صنایع دستی استان فارس، حضور در نشست تخصصی فعالان گردشگری این استان و شرکت در نشست خبری با اصحاب رسانه فارس از جمله برنامه هایی است که برای این هیات خارجی در سفر به شیراز پیش بینی شده است.
امیری ادامه داد: این تور با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس، جامعه هتلداران استان، مجموعه توریستی- تفریحی بین المللی پولاد کف، هتل پولاد کف و شرکت هواپیمایی سلام ایر عمان برپا می شود.
امیری ادامه داد: پنج ماه پیش (اسفند 96) وزیر گردشگری عمان با هدف بازدید از زیر ساخت های گردشگری و ظرفیت های غنی تاریخی، طبیعی، فرهنگی، ادبی و سلامت به شیراز سفر کرد.
وی گفت: در آن سفر تلاش کردیم، اقدام های موثری برای تقویت و توسعه روابط گردشگری استان فارس و کشور عمان انجام دهیم.
این مقام مسئول اظهار داشت: وزیر گردشگری عمان در سفر اسفندماه سال 96 خود از طرح های مرمتی و جاذبه های مهم تاریخی شیراز، بیمارستان های دارای واحد بین المل (IPD) بازدید و در نشستی تخصصی با فعالان حوزه گردشگری و روسای صنوف نیز شرکت کرد.
امیری افزود: پس از سفر وزیر گردشگری عمان به شیراز، این اداره کل در تیرماه 97 نشستی تخصصی با حضور تعدادی از صاحب نظران گردشگری استان فارس در حوزه دفاتر و شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگری برگزار کرد.
او گفت: برپایی تور 6روزه آشنایی با ظرفیت های استان فارس برای 17نفر از فعالان حوزه گردشگری در حوزه آژانس های هواپیمایی عمان و رسانه های این کشور با همکاری بخش دولتی و خصوصی، از جمله نتایج این نشست بود.
کشور پادشاهی عمان در خاور شبه جزیره عربستان قرار دارد و پایتخت آن شهر مسقط است.
9873 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.