به گزارش ایرنا بهرام پارسایی، شنبه در آیین کلنگ زنی ساخت بیمارستان 320 تختخوابی تامین اجتماعی شیراز افزود: کلنگ احداث این بیمارستان در حالی در سال 89 به زمین زده شد که آن روز دولت در بهترین شرایط مالی و اقتصادی قرار داشت.
وی ادامه داد: در شرایط کنونی که کلنگ این طرح به زمین زده می شود می دانیم که دولت شرایط اقتصادی خوبی ندارد اما ما روی تعهد دولت حساب می کنیم.
او اظهار داشت: بی شک دولت و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از سنجش تمام شرایط کلنگ این طرح را به زمین می زننند و امیدواریم این کار یک بار دیگر به کلنگ زنی ختم نشود چرا که جامعه کارگری استان خاطره خوشی از کلنگ زنی این پروژه ندارد.
پارسایی گفت: امیدواریم با انتخاب یک مجری توانمند، این پروژه تا هفته دولت 97 (دوم تا هشتم شهریور) با پیشرفت همراه باشد.
وی افزود: همچنین باید تعهدی ایجاد شود که نیروی کارگری و نیروی تخصصی که قرار است در ساخت این پروژه به کار گرفته شوند از نیروهای بومی استان فارس باشند.
پارسایی، یکی دیگر از علل عدم اجرای این طرح در سال 89 را بی تفاوتی و عدم پیگیری کار از سوی مدیران ذی ربط دانست و اظهار داشت: مدیری که از سال 89 پروژه اش بر روی زمین مانده باید پاسخگو باشد و توضیح دهد که چرا چنین شد.؟
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز مدیرانی هستند که با دولت همراهی ندارند و با وجود اینکه در زمان انتخابات در ستاد رقیب فعالیت داشته اند اما همچنان در مسند کار هستند و یکی از علل این کم کاری که از سال 89 تاکنون باعث شده این پروژه روی زمین بماند، همین است.
او افزود: مدیر باید دغدغه دولت و همراهی با سیاست های دولت را داشته باشد.
وی، در بخش دیگری از سخنان خود، خواستار نظارت تامین اجتماعی بر عملکرد برخی کارخانه ها شد و گفت: هم اکنون برخی کارخانه ها یک هزار نیروی کار دارند اما همه این کارگران به صورت روزمزد مشغول خدمت هستند و تا 18ماه آنها را بیمه نمی کنند.
پارسایی ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی باید بر اینگونه کارخانه ها نظارت کند و اجازه ندهد چنین اجحافی در حق کارگران روا داشته شود.
پارسایی، در مورد مسایل مطرح شده پیرامون استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم گفت: ما در 2 سال گذشته فقط یک بار اقدام به استیضاح وزیر کردیم و اینگونه نیست که ما هر روز به دنبال استیضاح وزیر باشیم.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی افزود: آقای ربیعی انسان توانمندی است و امیدواریم در اجرای طرح بیمارستان تامین اجتماعی شیراز بتواند توانمندی خود را بیش از گذشته نشان دهد.
وی گفت: بدون تردید هر وزیری که حامی نیروهای زیرمجموعه خود باشد و در انتخاب مدیران موفق عمل کند از او حمایت خواهیم کرد.
در این آیین کلنگ آغاز عملیات اجرایی ساخت بیمارستان 320 تختخوابی تامین اجتماعی شیراز در زمینی به مساحت 70 هزار متر مربع و زیربنای 66 هزار متر مربع با اعتباری بیش از 277 میلیارد تومان به زمین زده شد.
6122 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.