به گزارش ایرنا این خادمان که پرچم بارگاه حرم مطهر امام رضا (ع) را به همراه داشتند در میان استقبال مردم و مسئولان وارد شهر کازرون شدند.
این هیات در بدو ورود با حضور در گلزار شهدای امامزاده سید محمد نوربخش کازرون با اهدای گل و قرائت فاتحه نسبت به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی ادای احترام کرده و پس از آن در ندامتگاه کازرون با زندانیان دیدار کردند.
خدام بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) در این دیدار قول مساعد دادند به میمنت دهه کرامت با همکاری ستاد دیه استان فارس، چهار نفر از زندانیان جرائم غیر عمد کازرون از حبس رهایی یافته و به آغوش خانواده های خود بازگردند.
این خدام همچنین برای عیادت از بیماران بستری در بیمارستان ولی عصر (عج) کازرون در این مرکز درمانی حضور یافتند و هدایایی را که متبرک به حرم حضرت امام رضا (ع) شده بود بین بیماران توزیع کردند.
این هیات چهار نفره در ادامه به حرم امامزاده سید حسین (ع) کازرون مشرف شدند و ضریح این امامزاده جلیل القدر را که از نوادگان حضرت امام سجاد (ع) است، غبار روبی کردند.
این خدام همچنین در آیین جشنی که به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) در بوستان آزادی کازرون برگزار شد شرکت کردند.
شهرستان کازرون در فاصله 120کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.
از یکم ذیقعده سالروز تولد حضرت معصومه (س) تا یازدهم ذیقعده ولادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است.
روز ششم ذیقعده که در میانه این دهه قرار دارد به عنوان روز بزرگداشت حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ (ع) نام گرفته است.
امسال این دهه از بیست و چهارم تیرماه 97 آغاز شده و تا سوم مرداد ادامه دارد.
7372 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.