به گزارش ایرنا خلیل حاجی پور، شنبه در ملاقات عمومی با شهروندان شهر جدید صدرا افزود: این شهر بالاترین میزان افزایش جمعیت را در استان فارس دارد و ضروری است که مدیران ارشد این استان توجه ویژه ای به آن داشته باشند.
وی اظهار داشت: متاسفانه با وجود تلاش های شهرداری و شورای شهر صدرا، هنوز یک ریال هم از محل بودجه های عمومی دولت در این شهر صرف نشده و هزینه تمام زیرساخت ها و خدمات روبنایی صدرا از محل منابع داخلی شرکت عمران تامین شده است.
وی بیان کرد: امیدواریم امسال برای نخستین بار با رایزنی هایی که از سوی مدیران استان فارس صورت گرفته، سازمان برنامه و بودجه در خصوص تامین بخشی از بودجه شهر صدرا برای ساخت فضاهای آموزشی، ورزشی و مسیرهای دسترسی موافقت کند.
حاجی پور، مهمترین دغدغه دولت را در شهر صدرا، تامین مسیرهای دسترسی و ایجاد زیرساخت های حمل و نقل مناسب دانست و اظهار داشت: بسیاری از اقدامات و زیرساخت های ضروری و مورد نیاز برای صدرا باید در دهه های گذشته در این شهر ایجاد می شد اما متاسفانه اینگونه نبوده است.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا ادامه داد: در قالب طرح جامع شهر صدرا، عملیات تعریض بزرگراه صدرا به دوکوهک در بهمن ماه 96 با اعتباری افزون بر 120میلیارد ریال آغاز شد و هم اینک به صورت شبانه روزی در حال اجراست، پیش بینی می شود این طرح تا پایان سال 97 به بهره برداری برسد.
حاجی پور با اشاره به مصوب شدن طرح مسیر دسترسی شهر صدرا به بزرگراه شیراز - اصفهان در شورای ترافیک استان فارس، گفت: عملیات اجرایی این طرح که کلنگ آن هفتم تیرماه 97 به زمین زده شد، ظرف 10روز آینده به صورت جدی آغاز خواهد شد.
شهر جدید صدرا (شهرک صدرا) که در دهه هفتاد برای اسکان سرریز جمعیت کلانشهر شیراز احداث شد، در فاصله 20 کیلومتری شمال غربی شیراز قرار دارد.
9873 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.