در این جلسه امام جمعه کازرون با توجه به وقایع اخیر کازرون و برپایی تجمعات در ارتباط با طرح تقسیم این شهرستان گفت: ️اگر از ابتدا تصمیم ‌ها براساس رعایت همه جوانب می ‌بود، شاید کار به اینجا نمی‌رسید.
حجت الاسلام محمد خرسند افزود:هیچ چیزی بدتر از مایوس شدن و ناامید شدن نیست، با عملکردمان مردم را امیدوار کنیم زیرا عملکرد مسئولان در امیدواری و ناامیدی مردم بسیار موثر است.
وی گفت: از تلاش‌های آقای استوار میمندی فرماندار قبلی کازرون تشکر می ‌کنم و به آقای دهقان فرماندار جدید که از فرزندان این سرزمین هستند تبریک می گویم و امیدوارم با روحیه جوانی و با انگیزه انقلابی بتوانند یک مدیریت انقلابی از خودشان به نمایش بگذارند.
خرسند بیان کرد: به عنوان یک شهروند و به عنوان امام‌جمعه به همراه سایر ائمه جمعه این آمادگی را داریم که با آقای دهقان همکاری بشود تا شهرستان از مرحله حساسی که در آن واقع شده با صمیمیت و اخوت و برادری بگذرد.
همچنین حسین رضازاده نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی گفت: به عنوان نماینده همه مردم، بلکه ۸۰ میلیون جمعیت ایران وظیفه دارم حوادث کازرون را ریز به ریز بیرون بیاورم و عوامل اصلی را به مردم معرفی کنم.
وی گفت: باید تاوان اینها را پس بدهیم. زمان زدن و در رفتن گذشت و تمام شد. زمانی که به عنوان نماینده مردم انتخاب شدم، این را گفتم.
رضا زاده بیان کرد: تقسیمات در کشور یک چیز معمول است و نباید در مقابل خواست مردم بایستیم، بنده به عنوان نماینده مردم سوگندی که خورده بودم این بود که مقابل حرف مردم نایستیم.
نماینده کازرون در مجلس گفت: یک کسانی که در همین شهر(کازرون) مسئولیت داشتند، انتظار داشتیم واقعیت را به مردم بگویند، ولی کاملا جریانشان دروغ و وارونه گفتن به مردم بود.
محمد هادی پژوهش جهرمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس دراین جلسه گفت: ما امروز نیاز به آرامش داریم.خواهشم این است که در رابطه با آینده صحبت کنیم تا اینکه بخواهیم بپردازیم که کی و چی، اگر بنده هم مقصر باشم، مرا به پای میز محاکمه خواهند آورد.
اشاره مقامات یادشده به وقایعی است که از حدود هفت ماه پیش در کازرون با تجمع و اعتراض برخی افراد به طرح موسوم به تقسیم کازرون رخ داد.
در این وقایع که اوج آن در اواخر اردیبهشت بود، درگیری هایی رخ داد و به اموال عمومی آسیب رسید.
معترضان از طرح تقسیم کازرون که درحال بررسی است، خشنود نیستند زیرا می گویند احتمال دارد مناطق بیشاپور، تنگ چوگان، امامزاده سید حسین و دشت برم از کازرون جدا شود.
در آیین تودیع و معارفه از ابراهیم استوار میمندی تقدیر و داریوش دهقان به عنوان فرماندار جدید کازرون معرفی شد.
کازرون در 120 کیلومتری غرب شیراز است.
7372/ 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.