به گزارش ایرنا ، پروفسور رونقی درمراسمی که دهم اردیبهشت به پاس فعالیت های نیک اندیشانه وی در دانشگاه علوم پزشکی فسا برگزار شد هدف از انجام این کار خود را کمک به توسعه علمی و پژوهشی و یاری رساندن به دانشگاه علوم پزشکی فسا برای ترویج و توسعه علمی عنوان کرد.
او افزود: امیدوارم افراد و خیران برای کمک به علم و پژوهش و رفع مشکلات مردم در بخش درمان و سلامت پیش قدم باشند و گام های تاثیرگذار دراین عرصه برداشته شود.
معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی فسا هم در مراسم تجلیل از این نیک اندیش فسایی، آموزش و پژوهش را زیربنای پیشرفت و توسعه پایدار هر کشور برشمرد و با استقبال این دانشگاه از مشارکت خیّرین در انجام طرح‌های پژوهشی و درمانی گفت: نگاه و نیت خیرخواهانه نیک اندیشان حوزه سلامت راهگشای بسیاری از مشکلات حوزه علم و سلامت است.
دکتر مجتبی فرجام به برخی از فعالیت های پژوهشی دراین دانشگاه اشاره کرد و افزود : اخیرا مرکز تحقیقات بیمار یهای غیر واگیر دانشگاه علوم پزشکی فسا توانسته رتبه سوم را در بین بیش از 200 مرکز تحقیقاتی جدید در کشور به لحاظ آموزش و پژوهش کسب کند که نشانگر تلاش واحد پژوهشی این دانشگاه است.
دبیر انجمن خیرین سلامت دانشگاه علوم پژشکی فسا هم آموزش و پژوهش را زیربنای پیشرفت و توسعه پایدار به شمرد و افزود : پژوهش نقشی اثرگذار بر تحول و شکوفایی یک جامعه دارد که در این میان کمک به پژوهشگران می تواند به بهبود شاخصه های تولید و اقتصاد هر شهرکمک کند و زمینه ساز رشد علمی و فناوری شود.
ذوالقدر ادامه داد : در حال حاضر در شهرستان فسا 47 نفر عضو مجمع خیرین سلامت هستند که این افراد توانسته اند با تامین مالی و پشتیبانی ، بیش از 30 طرح بهداشتی و درمانی را به اتمام برسانند.
دانشگاه علوم پزشکی فسا سال 1356 تاسیس شد.
شهرستان فسا در فاصله 140 کیلومتری جنوب شرق شیراز در استان فارس قرار دارد.
6113 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.