به گزارش خبرنگار ایرنا ، دکتر علی اکبر رامجردی یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: حجم کمک های خیرین در سال 95 حدود 790 میلیارد ریال بود از این رو سال گذشته با افزایش کمک خیرین روبرو بوده ایم.
مدیر عامل مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس اضافه کرد : 70 درصد از فعالیت های انجام شده در حوزه خیرین سلامت سال گذشته در شیراز انجام شده است، بسیاری از بیمارستان های شیراز پذیرای بیمارانی بوده که حتی توان پرداخت فرانشیز سهم بیمار هم نداشته اند و خیرین در این زمینه از کمک های نقدی و مالی خود دریغ نکرده اند.
رامجردی افزود: همچنین خیرین سلامت تفاهم نامه هایی امضا کرده اند و تعهداتی پذیرفته اند که نشانگر عمق مسئولیت پذیری و آمادگی آنان برای کمک به نیازمندان است ، 80 درصد از این تفاهم نامه ها در حوزه عمرانی و احداث درمانگاه و بیمارستان است ، خیرین همچنین تعهدات قابل توجهی در زمینه تامین تجهیزات پزشکی و بیمارستانی داشته اند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر 35 پروژه عمرانی خیرساز در استان فارس در حال اجراست گفت: هر کدام از این پروژه ها مبالغ قابل توجهی اعتبار دارد، پنج بیمارستان و 13 مرکز درون بیمارستانی و 6 مرکز جامع سلامت با مشارکت خیرین در فارس در حال احداث است.
رامجردی گفت : 18 اقامتگاه همراه بیمار در شهرستان ها و 17 اقامتگاه دیگر در شیراز با کمک خیرین ساخته شده ، 150 تخت مناسب برای اقامت همراهان بیماران تهیه شده است هر چند هنوز در این حوزه نیازهای فراوانی وجود دارد.
6113 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.