به گزارش دریافتی چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان فارس، احد فتوحی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان سال حمایت از کالای ایرانی افزود:بخش عمده‌ای از تولید کالا ومحصولات در شهرک ‌های صنعتی انجام می شود و این شهرک ها مهمترین زیرساخت تولید کالای ایرانی محسوب می شوند.
وی ادامه داد: فعالیت این کمیته با هدف تقویت و حمایت از واحدهای صنعتی انجام می ‌شود تا با تعامل و همکاری بین بخش دولتی و خصوصی، منویات رهبر معظم انقلاب محقق شود.
فتوحی گفت: از مهم‌ترین الزامات حمایت از کالای ایرانی ، فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای استقرارو فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی است که این مهم با ایجاد شهرک‌های صنعتی محقق شده و زمینه لازم برای ارتقای تولید و افزایش اشتغال پایدار درقالب شهرک‌های صنعتی فارس فراهم ‌شده است.
وی گفت: در استان فارس با ایجاد 61 شهرک صنعتی فعال، ظرفیت مناسبی برای جذب سرمایه‌گذاری، استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی و در نتیجه تولید کالاها و محصولات داخلی ، فراهم ‌شده است و با توجه به سهم بیش از 95 درصدی صنایع کوچک و متوسط از کل صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی فارس، تداوم برنامه‌های حمایتی و نیز در نظر گرفتن سایر خدمات متنوع حمایتی از این صنایع ضرورتی انکارناپذیر است.
وی افزایش ارایه خدمات و حمایت‌ها از سرمایه‌گذاران و صنعتگران،‌ استفاده بهینه از انرژی و نیروی انسانی و روان‌سازی و تسهیل در امور صنعتگران را ازجمله برنامه‌هایی اعلام کرد که در راستای حمایت از تولید محصول ایرانی و اشتغال پایدار در این شرکت عملیاتی خواهد شد.
9254 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.