حمیدرضا آذری، عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا: با وجود اینکه تیم مدیریتی آموزش و پرورش استان فارس تمام تلاش خود را برای وصول مطالبات معلمان انجام داده لیکن معذوریت های مالی و انباشت این مطالبات از دوره های گذشته باعث شد که متاسفانه در این مسیر موفقیت چشمگیری حاصل نشود.
وی، در نشست شورای آموزش و پرورش استان فارس که روز دوازدهم اسفندماه جاری به ریاست استاندار تشکیل شد، میزان مطالبات فرهنگیان این استان را از دولت 700 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: از این رقم تا کنون 31 میلیارد تومان آن پرداخت شده و در انتظار پرداخت 669 میلیارد تومان باقی مانده هستیم.
آذری، که بیستم آبان ماه 92 به عنوان مدیر کل آموزش و پرورش فارس فعالیت خود را آغاز کرد، بدون اشاره به دلیل استعفای خود، گفت: از 6 ماه قبل خواهان کناره گیری از این سمت بودم و وزیر آموزش و پرورش معتقد بود این کار باید در پایان سال 96 صورت گیرد و در نهایت وزیر با این درخواست موافقت و عبدالرسول احمدی را به عنوان سرپرست اداره کل آموزش و پرورش فارس منصوب کرد.
حمیدرضا آذری، از سال 76 تا 81 به عنوان معاون اداری و مالی آموزش و پرورش فارس فعالیت کرد، یک سال نیز سرپرستی مدارس ایرانیان در سوریه، لبنان و اردن را بر عهده داشت و از سال 84 تا 88 سرپرست مدارس ایرانیان در امارات بود.
وی همچنین از سال 82 تا 84 رئیس سازمان آموزش و پرورش فارس بود.
9873 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.