به گزارش ایرنا در این رقابت ها که چهارشنبه در استخر انقلاب شیراز برگزارشد، در رشته 100متر پروانه و در رده سنی 11-12سال، دانیال شفیعی از تیم هیات شنای رودهن تهران به مقام اول را کسب کرد، امیرکیان حقیقت خواه و سید علیرضا ذوالنوری به ترتیب از تیم های شهید شوشتری خراسان رضوی و هتل آپارتمان کوروش کرمانشاه به عناوین دوم و سوم دست یافتند.
همچنین در رشته 200متر آزاد، امیرکیان حقیقت خواه از تیم شهید شوشتری خراسان رضوی بر سکوی قهرمانی ایستاد، محمد صالح عباسی از تیم استان مرکزی و ابوالفضل نوربخش از تیم مازندران به ترتیب دوم و سوم شدند.
در رشته 200مترمختلط انفرادی، سید علیرضا ذوالنوری از هتل آپارتمان کوروش کرمانشاه، علی رشیدپور از هتل آپارتمان کوروش کرمانشاه و معین داوودی مقدم از هیات شنای کرمان به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.
در رشته 400متر آزاد رده سنی 13 تا 14 سال، علی جعفری از استان مرکزی نشان طلا گرفت، کیارش معتمدی از اصفهان الف مدال نقره کسب کرد و امیرحسن بابایی از بازرگانی مدنی زنجان هم صاحب نشان برنز شد.
در رشته 100متر قورباغه، محمدمظاهری از اصفهان الف مقام نخست را کسب کرد، عرفان مقدم از ایدکو پرس کرج نایب قهرمان شد و معراج نوروه از شهید شوشتری خراسان رضوی سوم شد.
همچنین در رشته 200متر پروانه، معراج نوروه از شهید شوشتری کرمانشاه، رضا صادقی از تیم گلستان و ارشیا پور رضا از اصفهان الف به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
در رقابت های شنای مسافت بلند کشور، 400 شناگر در قالب 33 تیم از سراسر کشور در شیراز حضور دارند.
این رقابت ها پنجم اسفند ماه جاری با تعیین تیم ها و نفرات برتر در شیراز پایان می یابد.
7368 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.