عاطفه رجائی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در بخش اتودهای (بداهه)بازیگری آثار 22 نفر از استانهای تهران، مازندران، گلستان، خراسان رضوی و اصفهان به مرحله رقابتی راه یافته است.
به گفته وی؛ آثار منتخب این بخش از احمدرضا عامریان، مهدی کاویان، کیمیا کمال غریبی مفرد، سارا اسماعیل پور و ابوالفضل کریمی از گرگان، نرگس نصیری کوسالاری، ندا کلاگر، مبینا کلبادی، زهرا خاکی و کوثر رضائی از بندرگز، مژگان محمدزاده، مهدی جباری و فاطمه رضائی از بهشهر است.
وی ادامه داد: همچنین آثار ندا حبیبی احمدآبادی از تهران، علی شعبانی اسرمی از ساری، علی اصغر کیانی از آزادشهر، امیر طوسی از مشهد، مریم سلیمانی بابادی از اصفهان، کمال جعفری از بندرترکمن، سارا مقصودلونژاد از سرخنکلاته، احمد قربانی از علی آباد کتول دیگر آثار راه یافته به مرحله رقابتی اتود بازیگری است.
رجائی گفت: در بخش اتودهای نمایشنامه نویسی نیزپنج نفر از شرکت کنندگان شامل سیدحسن حسینی نژاد، زهرا روح الله طیبی و مجید انوری از گرگان، علی کشاورزیان از بهشهر و محمد رفیقی از ساری جواز حضور در بخش رقابتی را کسب کردند.
وی افزود: نفرات برتر بخش اتودهای طراحی پوستر نمایشنامه با توجه به شرایطِ خاص طراحی اتودها بصورت بداهه و در زمانی محدود در مرحله رقابتی در اسفند ماه اعلام خواهد شد.
به گفته وی؛ مرحله نهایی سومین جشنواره سراسری تئاتر اتود، طی روزهای 20 و 21 اسفند 96 در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می شود.
وی؛ مرتضی ملک محمودی، حمید رحیمی نژاد و احمدرضا محمدی را اعضای هیات انتخاب این دوره از جشنواره اعلام کرد.
به گزارش ایرنا دومین دوره جشنواره اتود سال گذشته در سه بخش نمایش، نمایشنامه‌نویسی و پوسترهای نمایشنامه با موضوع های اقتصاد مقاومتی، ارزش‌های دفاع مقدس، ازدواج، اعتیاد و موضوع آزاد در گلستان برگزار شد.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.