لایحه بودجه یادشده با محوریت اتمام پروژه های نیمه تمام اوایل بهمن ماه جاری به شورای شهر شیراز ارائه شد و کمیسیون های شورای شهر به مدت 16 روز این لایحه را بررسی کردند.
به گزارش ایرنا رئیس کمیسیون تلفیق شورای شهر شیراز در صحن علنی شورای شهر گفت: پس از بررسی درآمدها و سایر منابع تامین اعتبار در کمیسیون برنامه و بودجه ، مبلغ سقف درآمدها که به مبلغ 3150 میلیارد تومان پیشنهاد شده بود با مبلغ 60 میلیارد تومان افزیش، نهایتا با سرجمع 3210 میلیارد تومان به اتفاق آرا به تائید اعضای کمیسیون تلفیق رسید.
قاسم مقیمی درباره هزینه های جاری شهرداری در سال آینده افزود : اعتبار در بخش وظیفه جاری اداری از مبلغ 165 میلیارد تومان به 162 میلیارد تومان کاهش و در حوزه وظیفه جاری شهرداری نیز از 630 میلیارد تومان به 623 میلیارد تومان کاهش یافت و به تصویب رسید.
وی ادامه داد: سهم محورهای پنجگانه برنامه شهرداری از بودجه جاری بدین شکل که زیست محیطی 50 درصد ، مدیریت شهری 32 درصد ، کالبدی 15 درصد، فرهنگی 3 درصد و اقتصادی یک درصد بودجه است.
وی اضافه کرد: در بخش هزینه های عمرانی سال آینده شهرداری شیراز نیز با درنظر گرفتن 100 میلیارد تومان پرداختی به بستانکاران (دیون) 2225 میلیارد تومان مصوب شده که 74 درصد بودجه سال آینده به هزینه های عمرانی و 26 درصد به هزینه های جاری اختصاص داده شده است.
9873 / 1876
خبرنگار: محمدامین افشارپور** انتشاردهنده: غلامرضا مالک زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.