به گزارش خبرنگار ایرنا،اسماعیل تبادار دوشنبه در حاشیه افتتاح طرح ها و پروژه های صنعتی و تولیدی درمنطقه ویژه اقتصادی شیراز در جمع خبرنگاران افزود:سرمایه گذاران و کارآفرینان سختی هایی دارند که باید برای رفع مشکلات به کمک آن ها بیاییم.
وی در پاسخ به این سوال که برخی از کارآفرینان و سرمایه گذاران واحدهای تولیدی و صنعتی در بخش صادرات با موانعی مواجه هستند چه برنامه ای برای حل این مشکلات دارید گفت:مجال صادرات فراوانی داریم البته در مرکز که حضور پیدا می کنیم همه به ما یادآوری می کنند که زمینه انتقال پول حل شده که ما باید بررسی کنیم که مشکل کجاست.
استاندار فارس افزود: مدیران دستگاه های مرتبط باید این موضوع را پیگیری کنند و اگر نیاز باشد از طریق مرکز پیگیری کنیم و راهکارهایی دیگری در نظر بگیریم.
تباداربیان کرد: سعی می کنیم حضور و سرکشی و ارتباط با سرمایه گذاران و کارآفرینان را بیشتر کنیم تا دسترسی بیشتر شود البته دسترسی تنها کفایت نمی کند، دسترسی باید بتواند مشکلات را حل کند که همه باید در این زمینه تلاش کنند.
وی ادامه داد: امروز در منطقه ویژه اقتصادی شیراز تعدادی پروژه افتتاح کردیم که برای اجرایی شدن این پروژه ها 41 میلیارد و 400 میلیون تومان هزینه شده و اشتغال 132 نفر اشتغال را به دنبال داشته است.
تبادار افزود: امیدواریم پروژه های اجرا شده بتواند فرصت زیادی در امر اشتغال و کارافرینی فراهم کند.
وی با اشاره به افتتاح فاز دوم خط تولید انواع ورق های کامپوزیت در منطقه ویژه اقتصادی شیراز گفت: این مجموعه هم از نظر دانش فنی برجسته بود و هم کارکرد و سرمایه گذاری و توسعه آن مناسب بود و در حال حاضر برای 200 نفر اشتغال ایجاد کرده و در طرح توسعه خود زمینه اشتغال 300 نفر را پیش بینی کرده است.
استاندار فارس گفت:‌ این مجموعه 50 درصد کل بازار کشور را دردست دارد و با کیفیت دنیا برابری می کند و این یک مزیت - سه طرح صنعتی و تولیدی همزمان با دهه مبارک فجر با حضور اسماعیل تبادار استاندار فارس در منطقه ویژه اقتصادی شیراز افتتاح شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، این طرح ها با اعتبار 41 میلیارد و 400 میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.
استاندار فارس با حضور در منطقه ویژه اقتصادی شیراز فاز دوم تولید انواع ورق های کامپوزیت را افتتاح کرد که برای اجرای این پروژه 350 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و اشتغالزایی 90 نفر را به دنبال داشته است.
فاز دوم تولید انواع ورق های کامپوزیت ظرفیت تولید سالانه دو میلیون متر مربع انواع ورق های کامپوزیت را دارد.
همچنین خط تولید انواع نخ جراحی جذبی و غیر جذبی با حضور استاندار فارس آغاز بکار کرد که این طرح با ظرفیت تولید سالانه 12 میلیون عدد انواع نخ جراحی با اعتبار 44 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده و اشتغال 25 نفر را به دنبال داشته است.
تبادار همچنین خط تولید انواع سیستم های تهویه مطبوع را افتتاح کرد که این طرح با ظرفیت تولید سالانه 500 دستگاه هواساز ، دو هزار دستگاه چیلر و 500 دستگاه پکیج بامی با اعتبار 20 میلیارد ریال و اشتغالزایی 20 نفر به بهره برداری رسیده است.
استاندار فارس در ادامه حضور در منطقه ویژه اقتصادی شیراز کلنگ پروژه تولید انواع عایق های برقی را به زمین زد که برای اجرای این پروژه ظرفیت سال 32 میلیارد ریال پیش بینی شده و اشتغالزایی 400 نفر را به دنبال خواهد داشت.
9254 / 1876
خبرنگار: سجاد خسروانیان ** انتشاردهنده: غلامرضا مالک زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.