به گزارش ایرنا، اصغر بلارک، یکشنبه در بازدید از شهر صدرا و مجموعه شهرداری این شهر افزود: دستگاه قضایی پیشتر با متخلفان برخورد جدی کرده و برای تمام آن متهمان حکم قضایی صادرشده و اجرا هم شده است که نشان دهنده عزم جدی دستگاه قضایی در برخورد با متخلفان است.
وی ادامه داد: مسئولان این شهر نظارت دقیقی بر رفتار کارکنان خود دارند و با کوچکترین لغزش ها برخورد خواهند کرد و متخلفان را به دستگاه قضایی معرفی می کنند، همچنین نیروی انتظامی و نیروهای امنیتی و نظارتی هم نسبت به گذشته فعالیت بیشتری در صدرا دارند و تمام موضوعات را رصد می کنند.
معاون دادستان عمومی و انقلاب شیراز گفت:‌متخلفینی که در شهر صدرا تمرکز دارند و اقدام به ساخت و سازهای غیر مجاز، تغییر کاربری اراضی و تصرف اراضی دولتی و منابع ملی می کنند طبق مقررات و قانون با آنها برخورد قاطع خواهد شد و هیچ گونه بخششی نسبت به این افراد صورت نمی گیرد.
بلارک ادامه داد: چنانچه فردی به صورت غیر مجاز اقدام به ساخت و ساز کرده باشد به کمیسیون ماده 100 شهرداری ها ارجاع داده می شود تا تصمیمات قاطع و قانونی در این خصوص اتخاذ شود.
شهردار صدرا در این جلسه گفت: برخی گمان می کنند در شهر صدرا همچون گذشته می توان با دادن رشوه و استفاده از رانت برخی افراد کارهای غیر قانونی انجام داد که بایستی بگویم دیگر اینگونه نیست.
عباس ملک زاده افزود:‌در بدنه شهرداری هیچ فردی حتی فکر تخلف را هم نمی کند و اگر چنین فردی دیده شود به سرعت اخراج خواهد شد و به مراجع قضایی معرفی می شود تا با وی برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد.
وی افزود: مقامات قضایی استان فارس و شیراز در دوره جدید همکاری بسیار خوبی با مسئولان شهر صدرا خصوصا شهرداری داشته اند و با کمک آنها با تعداد زیادی از متخلفان برخورد شد که نشان از عزم جدی مسئولان برای برخورد با متخلفان و زیاده خواهان دارد.
شهر صدرا از توابع شیراز حدود 20 کیلومتری شمال غربی شیراز واقع شده است.
9873 / 1876
خبرنگار:محمدامین افشارپور** انتشاردهنده:‌غلامرضا مالک زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.