به گزارش ایرنا در این بازی که از هفته بیست و دوم این رقابت ها عصر شنبه در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار شد هر2 تیم یک بار دروازه یکدیگر را باز کردند تا این تساوی به سود تیم های دوم و سوم جدول شود.
دیدار تیم های رده چهارم و پنجم جدول که تا پیش از این بازی، هر دو 35 امتیازی بودند و از مدعیان محسوب می شوند همانگونه که انتظار می رفت بازی حساسی برگزار کردند و احتیاط را در دستور کار خود داشتند اگر چه در نیمه نخست، تیم میزبان بیشتر میل به بُردن داشت.
در این نیمه شاگردان اسکوچیچ سر مربی تیم خونه به خونه بابل ابتدا به فکر گل نخوردن بودند و بیشتر بازیکنان این تیم در زمین خودی به دفاع پرداختند و به هدف خود هم دست یافتند.
تیم فجر شهید سپاسی شیراز در نیمه نخست، تیم برتر میدان بود و فرصت هایی هم برای گلزنی در دقایق 15 و 20 داشتند که توسط شاهین مجیدی و علی مصلی نژاد از دست دادند تا تیم میهمان که در این نیمه نتیجه مساوی می خواست به خواسته خود برسد.
در نیمه دوم، تیم خونه به خونه بابل، بازی را بهتر آغاز کرد و با گرفتن میانه میدان تیم فجر سپاسی شیراز را در زمین خود نگه داشت و همین امر سبب شد هافبک های فجر نزدیک به دفاع خود بازی کنند و زمانی هم که صاحب توپ می شدند، ناگزیر بودند برای اینکه از زیر فشار خارج شوند به توپ های بلند رو بیاورند که نتیجه ای برای میزبان نداشت.
دقیقه 62 در ادامه بازی حساب شده تیم میهمان، روح الله باقری مهاجم تیم خونه به خونه بابل از ضعف و اشتباه مدافعان تیم فجر استفاده کرد و با یک ضربه دقیق دروازه میزبان را باز کرد تا مزد بازی بهتر خود را بگیرد.
در ادامه این نیمه، تیم میهمان که به خواسته خود رسیده بود عقب نشینی کرد تا ضمن حفظ گل، چشم به ضد حمله هم داشته باشد و همین امر سبب شد فجریها بازی را در دست بگیرند و خیلی زود به گل تساوی دست یافتند.
دقیقه 66 عباس بوعزار بازیکن تیم فجر که تازه به بازی آمده بود بر روی یک ضربه ایستگاهی و به زیبایی دروازه تیم خونه به خونه بابل را باز کرد و همه چیز به تساوی کشیده شد.
فجریها پس از به ثمر رساندن گل مساوی، بازی خوبی را ارایه دادند و فرصت های زیادی هم به ویژه در لحظات پایانی بازی داشتند که تبدیل به گل نشد و در این بازی که شایسته بُرد بودند به مساوی یک بر یک بسنده کردند.
تساوی تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و خونه به خونه بابل بیشتر به سود تیم های بادران تهران و نساجی مازندران شد تا با بُردی که در این هفته داشتند خود را به تیم نفت در صدر جدول نزدیک کنند.
همچنین در این هفته، تیم برق جدید شیراز در ادامه شکست های داخل خانه و خارج از خانه در دور برگشت این بار هم به اکُسین در البرز باخت و به رده هشتم جدول رفت و اگر این روند ادامه یابد ممکن است در پایان نیز در خطر سقوط هم قرار گیرد.
با پایان یافتن هفته بیست و دوم، تیم نفت مسجد سلیمان با تساوی این هفته خانگی خود با 46 امتیاز همچنان در صدر جدول باقی ماند، تیم بادران تهران با 40 امتیاز در رده دوم ایستاد و تیم نساجی مازندان هم با یک بازی کمتر و با 39 امتیاز سوم است.
تیم های خونه به خونه بابل و فجر سپاسی شیراز هم با 36 امتیاز در همان رده چهارم و پنجم جدول باقی ماندند.
در رقابت های فوتبال دسته یک کشور 18 تیم شرکت دارند و پس از انجام 34 بازی تیم های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر فصل 97 را دریافت خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم به دسته دوم می روند.
ایران جوان بوشهر، صبای قم و راه آهن تهران تا پایان هفته بیست و دوم در انتهای جدول قرار دارند.
7368 /6118
خبرنگار: حمید رضا خلیقی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.