به گزارش ایرنا، علی اصغر کلانتری عصر یکشنبه پس از بازی و پیروزی تیمش برابر تیم صدرنشین نفت مسجد سلیمان اظهار داشت : به سه امتیاز این بازی نیاز داشتیم و در یک شرایط خاص به این امر مهم دست یافتیم.
وی افزود: پنالتی لحظه آخر بازی که به ضرر تیم ما گرفته شد، به ناحق بود چرا که قبل از این صحنه بازیکن حریف روی دروازه بان ما خطا کرد و خوشحالیم که این توپ گل نشد.
سرمربی تیم فجر اضافه کرد : داوران این بازی بجز روی صحنه پنالتی که اشتباه داشتند در بقیه موارد عملکرد خوبی داشتند.
کلانتری در مورد تیم نفت مسجد سلیمان هم گفت : این تیم هم از نظر کادر فنی و هم از نظر بازیکن مورد احترام ما هستند و صدرنشینی این تیم که از ابتدای لیگ رقم خورده است به هیچ عنوان شانسی نبوده و با شایستگی صدرنشین هستند.
سرمربی تیم فجر ادامه داد : از تیم نفت شناخت خوبی داشتیم و می دانستیم که این تیم با چند تغییر به مصاف ما می آید و همین امر به تیم فجر کمک کرد تا با برتری میدان را ترک گوید.
کلانتری بیان کرد : مسئولان باشگاه فجر تلاش زیادی برای موفقیت تیم انجام می دهند و امیدواریم در پایان رقابت ها نتایج خوبی کسب کنیم.
تیم فجرشهید سپاسی عصر یکشنبه در هفته بیست و یکم رقابت های فوتبال دسته یک کشور در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز با نتیجه یک برصفر نفت مسجد سلیمان را مغلوب کرد.
در پایان هفته بیست و یکم تیم نفت مسجد سلیمان با 45 امتیاز همچنان در صدر جدول باقی ماند، تیم بادران تهران با 39 امتیاز در رده دوم ایستاد و تیم نساجی مازندران هم با یک بازی کمتر و با 36 امتیاز مکان سوم را به خود اختصاص داد و تیم فجر هم با 35 امتیاز به مکان پنجم صعود کرد.
در رقابت های فوتبال دسته یک کشور 18 تیم حضور دارند که پس از انجام 34 بازی تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر فصل 97 را کسب خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم به لیگ دسته 2 سقوط خواهند کرد.
ایران جوان بوشهر ، صبای قم و راه آهن تهران هم اینک سه تیم انتهای جدول هستند.
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشاردهنده: غلامرضا مالک زاده
7368 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.