به گزارش ایرنا علیرضا مسعودی جم، شنبه در نشست خبری افزود: محموله قاچاق کشف شده به وسیله 9 دستگاه خودرو نیسان، وانت بار و پراید حمل می شد که ماموران یگان حفاظت اداره منابع طبیعی شهرستان ممسنی ضمن توقیف این وسایل نقلیه، چهار دستگاه اره موتوری و یک دستگاه موتورسیکلت متعلق به قاچاقچیان را هم توقیف کردند.
وی بیان داشت: در ارتباط با این محموله های قاچاق شمار زیادی از متخلفان دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.
مسعودی جم، ضمن هشدار به متجاوزان به عرصه های جنگلی و مرتعی، گفت: برای حفظ و صیانت از جنگل ها، مراتع و جلوگیری از تخریب این عرصه ها با افراد خاطی و فرصت طلب، قاطعانه و بدون هیچ گونه بخششی برخورد می شود.
او بیان کرد: ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان ممسنی با انجام گشت های مستمر و شبانه روزی با حمایت دستگاه قضایی، عرصه را برای متخلفان تنگ و با عزمی جدی در حفاظت از این سرمایه های ملی تلاش می کنند.
شهرستان ممسنی به مرکزیت نورآباد در فاصله 158 کیلومتری غرب شیراز قرار دارد. این شهرستان با برخورداری از 250 هزار هکتار جنگل نزدیک به 20 درصد از جنگل های استان فارس را به خود اختصاص داده است.
7366 /6118
خبرنگار: مریم احمدی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.