علیرضا عدلو روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وقتی کارکنان شهرک صنعتی صدای مهیب انفجار در کارخانه فوم سازی را شنیدند با سامانه 125 تماس گرفتند و درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز نیروهای عملیاتی از 3 ایستگاه 14، 16و 3 به همراه گروه امداد و نجات ، تیم تجسس و سگ های زنده یاب را ساعت 11 امروز به محل حادثه در شهرک صنعتی اعزام کرد.
وی ادامه داد: دیگ بخار به علت نامعلومی دچار انفجار شدید شد و بر اثر این حادثه سقف و دیوارهای این کارخانه کاملاً تخریب شد و کارکنان را در زیر آوار فرو برد.
عدلو اضافه کرد: بنا به اظهار افراد حاضر 4 مرد از کارگران این کارخانه در زیر آوار گرفتار شده بودند که نیروهای عملیاتی با بکارگیری تجهیزات فردی و سگ های تجسس خود را به داخل کارخانه رساندند و عملیات آواربرداری را آغاز کردند و 2 تن از کارگران را که کاملاً بی هوش و 2 تن دچار مصدومیت شدید شده بودند تحویل امدادگران اورژانس حاضر در محل دادند.
وی بیان کرد: پس از معاینات پزشکی، مرگ 2تن از افراد در همان ساعات اولیه حادثه از سوی عوامل اورژانس اعلام شد و نیروهای عملیاتی 2 مصدوم این حادثه را به سرعت با کمک عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال دادند.
مسئول روابط عمومی آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز با بیان این که علت دقیق حادثه در دست بررسی است، بیان کرد: آتش نشانان پس از آوار برداری، تخلیه اجناس و ایمن سازی کامل، محل حادثه را تحویل عوامل نیروی انتظامی دادند.
خبرنگار:‌محمد امین افشارپور** انتشار دهنده:‌غلامرضا مالک زاده
9873/ 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.