به گزارش ایرنا، در آیین نمادی که روز پنجشنبه در گلزار شهدای دارالرحمه شیراز برگزار شد، اسماعیل تبادار استاندار فارس و حجت الاسلام والمسلمین هادی صادقی معاون فرهنگی قوه قضاییه و جمعی از مسئولان استان با نثار گل به مقام والای شهدا ادای احترام کردند.
در این آیین که به واسطه همزمانی با دهه سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) حال و هوای معنوی خاصی داشت، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم و ... گرامی داشته شد.
استاندار فارس روز چهارشنبه یازدهم بهمن ماه در نشستی خبری با تاکید بر لزوم انتقال فهم و درک درست از انقلاب به نسل امروز نسل های آینده گفت: اصحاب رسانه و فعالان این عرصه باید با دقت و ژرف نگری به عنوان سردمداران انتقال فهم درست از انقلاب به تمام نسل ها فعالیت کنند.
اسماعیل تبادار افزود: انقلاب اسلامی بر اساس وحدت جمعی مردم و رهبری بی نظیر امام راحل اتفاق افتاد و امروز نیز حفظ وحدت، همدلی و اتحادی که انقلاب اسلامی را رقم زد و پرهیز از تفرقه در همه ابعاد ضرورت دارد.
وی یکی از نیازهای اساسی جامعه را نشاط و امید به آینده دانست و گفت: نظام جمهوری اسلامی متعلق به هیچ جریان سیاسی نبوده، نیست و نخواهد بود بلکه این انقلاب متعلق به آحاد مردم است و لازم است که روز به روز در زمینه توسعه وحدت و همدلی بیشتر گام برداریم.
استاندار فارس همچنین گفت: همزمان با دهه مبارک فجر امسال، یک هزار و 578 پروژه با اعتباری بالغ بر 2 هزار و 524 میلیارد تومان در این استان به بهره برداری می رسد.
وی افزود: این پروژه ها بخش های عمرانی، زیربنایی، تولیدی بخش صنعت و کشاورزی، خدماتی و مسکن شهری و روستایی را شامل می شود.
وی ادامه داد: 799 میلیارد تومان از اعتبارات صرف شده دولتی و یک هزار و 725 میلیارد تومان نیز تسهیلات سرمایه گذاری بخش خصوصی است.
او اظهار کرد: همچنین در دهه فجر امسال شاهد آغاز عملیات اجرایی 50 طرح و پروژه در استان با اعتبار 562 میلیارد تومان خواهیم بود.
دهه فجر از 12 تا 22 بهمن هرسال است.
9873/ 2027
خبرنگار: محمد امین افشارپور ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.