به گزارش ایرنا مسعود سلطانی فر عصر شنبه در حاشیه بازدید از ورزشگاه 50 هزار نفری پارس وسالن 6 هزاز نفری شیراز افزود: با وجود چنین ورزشگاه زیبایی در شیراز جای یک تیم از این استان در لیگ برتر فوتبال کشور خالی است و امیدوارم این استان هر چه زودتر یک تیم در لیگ برتر داشته باشد.
وی اضافه کرد : در صورتی که شیراز در لیگ برتر فوتبال تیم داشته باشد فوتبال این استان رونق بیشتری خواهد گرفت.
وزیر ورزش و جوانان در مورد ورزش استان فارس هم گفت : این استان از نظر ورزشی در ردیف چهار استان برتر کشور است و در امر زیر ساخت ها نیز پیشرفت بسیار خوبی کرده است.
پس از 22 سال کش و قوس و انتظار، ورزشگاه پارس شیراز (میانرود) پنجشنبه 31 فروردین 96 در سفر رئیس جمهوری توسط مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.
در سال 1376 زمانی که غلامرضا صحرائیان استاندار فارس بود، احداث ورزشگاه پارس جدی شد و کلنگ ساخت آن در جنوب شهر شیراز و در منطقه ای به نام میانرود به زمین زده شد.
آنچه باعث شد کار ساخت این ورزشگاه به تاخیر بیفتد بودجه های کم و عدم تخصیص بموقع آن بوده که همین امر سبب شد کار ساخت این ورزشگاه طولانی شود و به قول برخی مردم به اثر باستانی تبدیل شود.
مساحت این ورزشگاه 50 هزار نفری 48 هکتار است، دارای یک پیست دو و میدانی مجهز است که در زمان بهره برداری می تواند میزبان رقابت های بین المللی این رشته ورزشی باشد.
خبرنگار: حمید رضا خلیقی ** انتشار: غلامرضا مالک زاده
7368 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.