معاون اول رئیس‌جمهور در مجمع جوانان سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان در شیراز گفت: مدیریت کشور باید به سمتی برود که فرصت حضور جوانان در تمام عرصه‌ها فراهم شود.

به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری در مجمع جوانان سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان در شیراز گفت: تمام نهادهای حاکمیتی، بخش خصوصی و نهادهای مدنی نباید بگذارند حس ناامیدی در مردم به وجود بیاید و اینکه فکر کنند آینده خوبی ندارند. باید اقرار کرد یاس نسبت به آینده، بزرگ‌ترین خطر برای کشور است.

وی افزود: در دولت چند تصمیم مهم برای جوانان مانند طرح مسکن زوج‌ها و افزایش وام ازدواج و... گرفته شده است. مدیریت کشور باید به سمتی برود که فرصت حضور جوانان در تمام عرصه‌ها فراهم شود.

معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: در پایان برنامه ششم سن مدیریت کشور باید ۸ سال جوان‌تر شود و برای تحقق این مهم، مدیران بسیاری باید وارد عرصه مدیریتی کشور شوند.

جهانگیری گفت: طبق نظر دولت ۳۰ درصد از زنان کشور باید در مدیریت کشور حضور داشته باشند و به تمام وزرا، استانداران و مدیران کل ابلاغ‌شده که باید از معاونان و دستیاران بانو استفاده کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ١٠ سال درصد میزان اشتغال کشور صفر بود و از سال ۹۱ در این چند ساله حدود ۶۵۰ هزار شغل ایجاد شده است، گرچه اعتقاد داریم که با نیازهای جامعه متناسب نیست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.