به گزارش ایرنا، در پی مشکلات مالی تیم برق جدید شیراز و اعلام مدیر عامل این باشگاه مبنی بر نداشتن پول، داوود مهابادی از این تیم جدا شد و اسماعیل اسماعیلی که سابقه مربیگری در تیم های نساجی مازندران ، پیام مشهد و سایپای شمال در کارنامه دارد به عنوان سرمربی جدید برق جانشین داوود مهابادی که به تیم نساجی مازندران پیوست، شد.
داوود مهابادی اول دیماه جاری در گفت و گو با ایرنا گفته بود: 6 ماه است کادر فنی و بازیکنان حقوق نگرفته اند و کنتور آب خوابگاه بازیکنان را به دلیل بدهی قطع کردند و با خود بردند.
تیم برق جدید شیراز که از سوی بخش خصوصی حمایت می شود کار خود را از ابتدا در لیگ دسته دوم کشور اغاز کرد و پس از درخشش در این مسابقات به لیگ دسته اول در فصل جاری صعود کرد.
به دلیل فراهم نبودن زیر ساخت های فوتبال حرفه ای در کشور تاکنون بخش خصوصی موفق در سرمایه گذاری در فوتبال نبوده و پارسال هم تیم بهمن شیراز که در لیگ دسته اول حضور داشت امتیاز تیمش را به استانی دیگر واگذار کرد.
تیم برق با وجود اینکه در فصل جاری لیگ دسته اول سال نخست خود را تجربه می کرد در دور رفت این مسابقات کارنامه خوبی را از خود به جای گذاشت و به عنوان مدعی ظاهرشد تا هواداران فوتبال در فارس امیدوار باشند تا پس از پنج سال انتظار این تیم به لیگ برتر صعود کند.
به نظر می رسد با این روندی که در فوتبال فارس وجود دارد ، تیم برق جدید شیراز هم به سرنوشت تیم برق 75 ساله که هم اینک درلیگ فوتبال استان فارس بازی می کند، دچار شود و یا اینکه امتیازش با چند برابر قیمت فروخته شود و سرمایه گذار هم از این بازار آشفته و بی در و بی پیکر فوتبال با آوردن بهانه ، سود کلانی را به جیب بزند .
همچنین سعید خردمند مهاجم تیم برق که چندین گل برای این تیم به ثمر رسانده و مجید بهروزی مدافع این تیم با فسخ قرارداد خود به تیم نساجی مازندران پیوستند تا در دور برگشت هم دوباره شاگرد داوود مهابادی شوند و گفته می شود پوریا اریا کیا دیگر بازیکن گلزن این تیم و رضا فیروز زاده هم قرار است از این تیم جدا شوند.
با جدا شدن سر مربی تیم برق و چند بازیکن این تیم به نظر می رسد این تیم در دور برگشت که بازیهای به مراتب سخت تری را دارد، کار بسیار دشواری را پیش رو داشته باشد و از آنجا که این تیم در دور رفت امتیاز های خوبی کسب کرده است در دور برگشت نیر به دنبال کسب چندین امتیاز دیگر است تا در حاشیه امنیت قرار گیرد تا ابتدا سهمیه اش در لیگ دسته اول حفظ کند و آنگاه نیز سرمایه گذار این تیم تصمیم به ادامه کار و یا واگذاری به استانی دیگر مانند تیم بهمن، بگیرد .
هم اینک تیم برق جدید شیراز در پایان دور رفت رقابت های فوتبال دسته اول کشور با 30 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد و شانس خوبی برای لیگ برتری شدن، دارند.
تیم برق در آغاز دور برگشت لیگ دسته اول هفدهم دیماه در شیراز میزبان تیم ملوان انزلی است .
همچنین تیم فجر شهید سپاسی شیراز دیگر نماینده این استان که با 28 امتیاز در رده هفتم قرار دارد و بدون حاشیه حال روز خوبی دارد نیز در نخستین بازی خود از دور برگشت هفدهم دیماه در تهران میهمان تیم بادران که در رده دوم جدول قرار دارد ، است .
درمسابقات فوتبال لیگ دسته اول کشور 18 تیم شرکت دارند و پس از انجام 34 بازی تیم های اول و دوم جواز حضور در لیگ برتر فصل 97 را دریافت خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم به دسته دوم می روند.
7368/ 2027
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.