به گزارش ایرنا مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس در حاشیه این نمایشگاه اعلام کرد:‌ 115 شرکت معتبر داخلی و خارجی در سه سالن حافظ ، بهار و نرگس در مساحتی بالغ بر 12هزار مترمربع در این نمایشگاه حضور دارند.
سید محمود موسوی گفت:اهمیت صنعت ساختمان و ارتباط آن با سایر فعالیت های اقتصادی و نقش این صنعت در ایجاد اشتغال شایان توجه است و قابلیت های گسترده این نمایشگاه برای نوآوری و استفاده از فناوری های نوین است.
وی زمینه فعالیت مشارکت کنندگان را تولید و ارائه خدمات انواع بالابر، آسانسور، پله برقی ، تجهیزات و مصالح نوین ساختمانی ، در، پنجره ، یراق آلات و خدمات سرمایه گذاری ، بیمه و دیگر خدمات مرتبط با صنعت ساختمان برشمرد و گفت: این نمایشگاه در تبادل تجربیات و ارائه جدیدترین دستاوردهای روز دنیا و معرفی توانمندی ها و قابلیت های تولیدکنندگان نقش قابل توجهی ایفا می کند.
موسوی افزود: در این نمایشگاه 115 شرکت در قالب 450 غرفه از سراسر نقاط کشور از جمله فارس ، تهران ، یزد ، آذربایجان شرقی و غربی، البرز، اصفهان، قزوین و بوشهر و نمایندگان محصولاتی از کشورهای ایتالیا، کره جنوبی، آلمان، چین، اسپانیا، اوکراین و ترکیه به مدت چهار روز به ارائه آخرین دستاوردها و خدمات خود می پردازند.
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس همچنین اعلام کرد: تمام متخصصان و کارشناسان این صنعت و همه علاقه مندان می توانند برای بازدید از این نمایشگاه تا جمعه 1 دی ماه 1396 همه روزه از ساعت 16 الی 21 به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس در شهرک گلستان شیراز مراجعه کنند.
خبرنگار:‌ سمیرا متین نژاد ** انتشاردهنده: غلامرضا مالک زاده
1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.