به دنبال درگیری مدیر یکی از مدارس شیراز با اولیای یکی از دانش آموزان و ضرب و شتم، پرونده ای در شعبه 26 دادیاری دادسرای ناحیه دو شیراز تشکیل شد. در این خصوص پرونده به اتهام توهین و ضرب و شتم در حالی تحت رسیدگی است که تاکنون شاکی حاضر به رضایت نشده است.
پیش از این روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش فارس اعلام کرده بود: روز چهارشنبه اول آذرماه، مدیر یکی از مدارس دخترانه شهر شیراز از والدین یکی از دانش آموزان این آموزشگاه برای حضور در مدرسه و بررسی یک مورد انضباطی دعوت میکند.
مادر و خواهر این دانش آموز نیز پیرو این دعوت، روز یک شنبه پنجم آذرماه ساعت ۹ صبح در این مدرسه حاضر شده که در این بین درگیری لفظی و سپس درگیری فیزیکی بین مدیر و مادر و خواهر دانش آموز انجام شده است.
بر این اساس، بلافاصله با تماسی که با اداره آموزش و پرورش ناحیه برقرار میشود با هماهنگی مدیر ناحیه تیمی متشکل از حراست، بازرسی ، حقوقی و همزمان کلانتری محل در مدرسه حاضر میشوند.
با توجه به اینکه هر دو طرف دعوا شاکی بودند و نیروی انتظامی نیز حضور داشته، پروندهای در این خصوص تشکیل و برای طی مراحل قضایی به دادگاه ارسال شده است.
این اداره کل، با توجه به وجود ابهامات پیش آمده و اظهارات متناقض طرفین دعوا و برای پرهیز از اظهارات غیرکارشناسی ضمن پیگیری دقیق مراتب از طریق اداره حقوقی اداره کل و ناحیه مربوطه منتظر اعلام نظر مراجع ذی صلاح است.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 804602
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.