علی مویدی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این راستا، شرکت عمران شهر صدرا میزبان نشستی با هدف هماهنگی مطالعات مسیر قطار برقی این شهر جدید تا شیراز بود.
وی اظهار کرد: در این جلسه درباره تعیین مسیر و امکان سنجی استفاده از حریم یا خط راه آهن موجود برای قطار برقی صدرا بحث و تبادل نظر شد.
سرپرست شرکت عمران صدرا گفت: در این جلسه که با حضور متخصصان راه آهن و شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید برگزار شد، مقرر شد مشاور قطار برقی صدرا با هماهنگی قطار شهری شیراز و شرکت راه آهن، شیوه های استفاده از ظرفیت راه آهن موجود و یا طراحی خطی به موازات آن را امکان سنجی کند.
وی اظهار کرد: نقش بارز قطار برقی در تسهیل حمل و نقل و حفظ محیط زیست بر کسی پوشیده نیست و شرکت عمران شهر صدرا در صدد است با اجرای این طرح گامی دیگر برای رفاه هرچه بیشتر ساکنان شهر صدرا بردارد.
مویدی گفت: در این جلسه، با هماهنگی دفتر حمل و نقل و ترافیک شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید و مدیر مطالعات خط 3 قطار شهری شیراز، زمین مورد نیاز برای گردآوری تجهیزات قطاربرقی شماره 3 شیراز تعیین تکلیف شد.
به گفته وی، در این جلسه مدیرکل دفتر حمل و نقل و ترافیک شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید، مدیرکل مهندسی و تأسیسات شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، مدیر بهره برداری شرکت راه آهن، مدیرکل راه آهن استان فارس، مدیر مطالعات خط 3 قطار شهری شیراز، مشاوران طرح قطار برقی صدرا و اعضای هیأت مدیره شرکت عمران صدرا و کارشناسان مربوطه حضور داشتند.
شهر جدید صدرا در 15 کیلومتری شمال غرب شیراز قرار دارد.
7387/ 2027
مصاحبه: رضا قادری ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.