چند روز قبل زنی افغانی در منزلش به سرنوشت شومی دچار وگلویش بریده شد.
پرونده پیچیده
کارآگاهان پلیس آگاهی شیراز برابر تماس تلفنی با مرکز 110 از قتل زن جوانی در منزلش باخبر شدند. ماموران پس از اطلاع از این موضوع به محل جنایت رفته و جسد غرق در خون زنی را مشاهده کردند. در تحقیقات مشخص شد که گلوی این زن بریده شده و روسری اش در دهانش است.به دستور بازپرس پرونده جسد این زن به پزشکی قانونی انتقال یافت.
در جریان تحقیقات پلیسی ،فرضیه های متعددی مطرح شد اما هیچ کدام به نتیجه نرسید تا اینکه مأموران سرنخ هایی به دست آوردند. آنها این بار فرضیه اختلافات خانوادگی را مدنظر قرار دادند. در چنین شرایطی مأموران بررسیهای خود را ادامه دادند و این بار به خواهرزاده مقتوله شککردند. درحالیکه تنها چند ساعت از قتل این زن میگذشت، ماموران وی را به عنوان تنها مظنون این جنایت بازداشت نمودند. دستگیری این مرد روند رسیدگی به پرونده را وارد مرحلهای تازه کرد.
جنایت هولناک
تحقیقات کارآگاهان ادامه یافت و مدتی بعد سرنخ هایی از این جنایت به دست آمد. در این مرحله کارآگاهان به تحقیقات تازهای دست زدند.کارآگاهان احتمال دادند که وی در قتل دخالت داشته است.
مرد جوان تحت بازجویی قرارگرفت، در تحقیقات پیرامون این موضوع ماموران دریافتند که این زن افغانی با
خواهرزاده اش در منزل بوده که گلویش بریده و به قتل رسیده است.
همچنین تحقیقات بعدی سرنخ هایی را در اختیار ماموران قرار داد و مشخص شد که با هم اختلاف داشته اند.گفتنی است قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس برای وی صادر شد و تحقیقات تکمیلی درخصوص این پرونده ادامه دارد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 778276
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.