به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمد حسن مرادی با اشاره به برخی از جانفشانی ها و ایثارگری های سپاهیان اسلام، اظهارات رئیس جمهوری آمریکا درباره سپاه را محکوم کرد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متشکل از فرزندان این سرزمین است.
وی اظهار کرد: آنها در سالهای اول پیروزی انقلاب و در جنگ تحمیلی ایثارگری های مثال زدنی داشتند و با جانفشانی از انقلاب و سرزمین اسلامی دفاع کردند و در اثر این رشادت ها است که مردم عمیقاً سپاه را دوست دارند.
امام جمعه موقت شیراز اظهار کرد: مردم ایران با واکنش قاطع و بهنگام به سخنان رئیس جمهوری آمریکا نشان دادند که همواره پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند.
مرادی گفت: مواضع رئیس جمهوری آمریکا بار دیگر نشان داد که این کشور قابل اعتماد نیست چرا مسئولان این کشور به دنبال تحریم های جدید بر علیه کشور ما هستند اما تحریم برای کشور ما موضوع جدیدی نیست ، مردم ایران سال ها با وجود تحریم ها، انقلاب اسلامی را حفظ کرده اند.
امام جمعه موقت شیراز گفت: اگر آمریکا باری دیگر هم بخواهد علیه کشور ما موضع گیری خصمانه داشته باشد با برخورد و عکس العمل مناسب ملت بزرگ ایران مواجه خواهد شد.
مرادی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه شیراز بر ضرورت شتاب بخشیدن به توسعه علمی و فناوری در کشور تاکید کرد و گفت: ما باید با بهره گیری از تدبیر و درایت رهبر معظم انقلاب و با تکیه بر الطاف الهی و بهره گیری از نیروی جوان در کشور راه ترقی و ارتقای تولید و اشتغالزایی را با گام های عملی در پیش بگیریم.
امام جمعه موقت شیراز اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب و مسئولان نظام اسلامی و دلسوزان انقلاب بارها بر کنترل قاچاق و رونق اقتصاد و کارآفرینی تاکید کرده اند ، اشتغال و کارآفرینی نیازمند سرمایه گذاری است و همچنین نیاز به این دارد که جوانان و نوجوانان و قشر مولد جامعه احساس کنند می توانند این جامعه را آباد کنند.
6113/ 2027
خبرنگار : نیکنام خشنودی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.