حسن سلیمانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به سخنان رئیس جمهوری آمریکا گفت: سخنان قلدرمابانه ترامپ نشان داد که آمریکا صرفا برای دخالت در امور داخلی دیگر کشورها دم از اصول و موازین بین المللی می زند ولی خود آن کشور در عمل هیچ گونه پایبندی به آن اصول نداشته و به راحتی قوانین بین المللی را نقض می کند.
وی گفت: تمام سرکشی ها و قدرت نمائی های آمریکا در سالهای اخیر با قدرت و درایت رهبر معظم انقلاب و مواضع معقول و منطقی دولت های وقت که از همان قدرت رهبری نظام ناشی می شود، نقش بر آب شده است.
وی با اشاره به این که اقدام خودسرانه رئیس جمهوری آمریکا در به چالش کشیدن توافق برجام ناشی از ناآگاهی یا تعمد به تجاهل از سوی ترامپ است، گفت: اظهارات نسنجیده دونالد ترامپ از آن جهت که در چارچوب مناسبات و اصول و موازین بین المللی نمی گنجد اصولا نه تنها از سوی جمهوری اسلامی بلکه از طرف متحدان جهانی آمریکا نیز قابل اعتنا تلقی نمی شود.
وی تاکید کرد: حق هر مردمی است که از نظام و انقلاب خود صیانت کنند و سپاه پاسداران نهادی مردمی است که این صیانت را برای مردم انقلابی ایران انجام می دهد.
نماینده مردم کنگاور در مجلس شورای اسلامی در پایان سپاه را یک نیروی مردمی و حافظ منافع و آرمانهای ملت ایران برشمرد و تاکید کرد: آنچه از زبان رئیس جمهوری آمریکا در مورد سپاه پاسداران بیان شد، از تجاهل رهبر یک حکومت زیاده خواه و متجاوز ساطع می شد و از این منظر کاملا بی اساس و مردود به شمار می رود.
8066/7447 خبرنگار:مجید رحمتی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.