حیدرعلی کامیاب کلانتری روز جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور وابسته به وزارت ورزش وجوانان متولی ساخت این ورزشگاه است و این شرکت هم باید مجوز بازی کردن در زمین چمن این ورزشگاه را صادر کند.
وی اظهار کرد: این ورزشگاه سرمایه ملی کشور است که در سفر 31 فروردین ماه امسال رئیس جمهوری به طور کامل افتتاح شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: کارشناسان چمن تا زمانی که این زمین آماده بازی می شود بر آن نظارت می کنند و پس از آن هم چمن چون به مانند موجود زنده است باید مراقبت ویژه شود .
این مقام مسئول بیان کرد: ورزشگاه ثامن مشهد مقدس 2 سال پیش افتتاح شد اما اجازه بازی کردن بر روی زمین آن پس از 2 سال چندی پیش صادر شده است .
وی گفت : چون کشت چمن ورزشگاه پارس شیرازدر فصل گرما آغاز شد از این رو لازم است برای استحکام بیشتریک دوره سرما هم پشت سر بگذارد تا مقاوم تر شود.
کامیاب گفت: درهای این ورزشگاه زیبا بازاست و روزانه تعداد زیادی از مردم برای دیدن آن وارد می شوند ، مدیر ورزشگاه مشخص شده و هم اینک 20 نفر هم پرسنل در بخش های مختلف مشغول به کارهستند.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت : طبق صورتجلسه ای که داشتیم قرار بود بیست و پنجم مهرماه جاری در این ورزشگاه بازی انجام شود اما کارشناسان چمن دربازدیدی که داشتند اجازه ندادند مسابقه برگزار شود و تمام صورتجلسه ها هم موجود است .
کامیاب کلانتری گفت : قرارنیست همه بازیهای لیگ دسته اول در این ورزشگاه برگزار شود ضمن اینکه ما باید پس از تایید با انجام یک بازی بزرگ در سطح ملی با حضور50 هزار نفرتماشاگر به طور رسمی، چمن ورزشگاه را به بهره برداری برسانیم .
مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت : برای برگزاری بازیها مشکلی به نام زمین در شیراز وجود ندارد چرا که می توانیم بازیها را در ورزشگاه بعثت که اخیرا میزبان بازیهای دانش اموزی آسیا بود و همچنین ورزشگاه سعادت شهر، شهید دستغیب و حافظیه برگزار کنیم و اسیر احساسات هم نمی شویم .
این اظهارات پس از آن انجام شد که اظهارنظرهایی مبنی بر برگزاری مسابقه آتی باشگاه فجر سپاسی شیراز در خارج استان فارس به دلیل نامناسب بودن زمین چمن ورزشگاه حافظیه مطرح شد؛ اظهاراتی که مدیرعامل این باشگاه آن را رد و این مباحث را در حد یک پیشنهاد عنوان کرد.
تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز در رقابت های لیگ دسته اول کشور حضور دارد و بازی های خانگی این تیم در ورزشگاه حافظیه برگزار می شود.
ورزشگاه 50 هزار نفری پارس (میانرود) شیراز 31 فروردین ماه امسال همزمان با سفر رئیس جمهوری به استان فارس و با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری رسید.
زمین چمن این ورزشگاه در حال آماده سازی برای رقابت های ملی و بین المللی است.
7368 / 2027
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.