رسیدگی به این پرونده هنگامی آغاز شد که زنی به ماموران مراجعه کرد و از یک مرد که از او اخاذی می کرد، شکایت کرد.
شاکی در تشریح ماجرا گفت: مدتی قبل با فردی آشنا شدم. به هر شیوه ای که بود سر صحبت را با من باز کرد. در این میان فریبش را خورده و با هم دوست شدیم تا اینکه چندین بار با او به خانه اش رفتم. اما پس از مدتی مزاحمت هایش شروع شد.
وی گفت: در ابتدا توجهی نمی کردم اما این مزاحمت ها ادامه پیدا کرد. یک روز متوجه شدم که او از رابطه مان فیلم تهیه کرده و از این طریق قصذ اخاذی دارد. در این مدت نزدیک به 10 میلیون به عنوان حق السکوت از من گرفت .
با توجه به حساسیت موضوع، ماموران جستوجوی ویژهای را برای یافتن این مرد آغاز کردند تا اینکه در تحقیقات انجام شده از شاکی مشخص شد که فیلم هایی از او گرفته شده و از این فیلم ها به عنوان ابزار اخاذی استفاده
می شود.
در ادامه تحقیقات فاش شد که روزی که از این زن فیلم مستهجن تهیه شده او به همراه اخاذ به منزلش رفته و در آنجا از نامبرده فیلم غیراخلاقی تهیه شده و متهم با این فیلم و تهدید به اینکه فیلم را به خانواده اش نشان می دهد وی را مجبور به تن دادن به تمام خواسته های او به عنوان حق السکوت کرده است. از این رو احتمال داده شد که این اقدام از قبل طراحی شده و مرد جوان این نقشه را کشیده و او را طعمه قرار
داده است.
به این ترتیب ماموران با کسب مجوز قضائی به محل زندگی متهم اعزام شده و در یک عملیات ضربتی موفق به دستگیری مرد شیطان صفت شدند. در بازرسی های انجام شده از منزل متهم یک دوربین کشف شد.پس از آن متهم برای ادامه تحقیقات بازداشت شد.
متهم در بازجویی های اولیه به بزه ارتکابی اعتراف کرد. پس از آن برای تکمیل تحقیقات به دادسرا منتقل شد.
وی به بزه ارتکابی اعتراف کرد و گفت: مدتی قبل با این زن آشنا شدم در ابتدا فقط تلفنی با هم در تماس بودیم. در این مدت چند بار به خانه ما آمد.یک روز که به خانه ام آمد از رابطه مان فیلمی تهیه کرده و از این طریق از او اخاذی می کردم.
وی ادامه داد: در این مدت با دو زن دیگر نیز رابطه برقرار کرده و از این رابطه ها فیلم هایی تهیه کردم و از آنها نیز مبالغی از دو تا سه میلیون گرفتم.
با توجه به اظهارات متهم، فاش شد که این مرد با تعدادی زن نیز در ارتباط بوده و با تهیه فیلم های مستهجن از آنها خواسته به نیات او تن دهند در غیر این صورت فیلم ها را پخش می کند.
متهم در تمامی مراحل تحقیقات به بزه ارتکابی اعتراف کرد. گفتنی است این پرونده در دست رسیدگی است.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 763840
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.