به گزارش خبرنگار ایرنا ، ماهان شجاعی خواننده این گروه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت : برگزاری این کنسرت حاصل تلاش و تجارب 12 سال کار حرفه ای است ، این کنسرت دومین کنسرت رسمی من در استان فارس است و در تلاشم تا صدای موسیقی پاپ و جلوه ای مردم پسند آن را از شیراز به سایر شهرها و مناطق کشورعرضه کنم .
این خواننده گروه پاپ با بیان اینکه شیراز ظرفیت های بی بدیل و فراوان در حوزه هنر و موسیقی دارد خواستار حمایت همه مسئولان و دستگاه های فرهنگی ازموسیقی پاپ شد.
شجاعی گفت : ظرفیت های موجود نوید بخش افق روشنی است که در آینده موسیقی جامعه ما متبلور است، بسیاری از جوانان و نوجوانان راغب به شنیدن موسیقی پاپ و بازتولید آن هستند ، باید شرایطی فراهم آید که موسیقی بتواند بخش عمده ای از اوقات فراغت جوانان را پر کند و انحراف از جامعه ما با ترویج موسیقی فاخر رخت بربندد.
شجاعی ، طیف رسانه ای و صدا و سیما را در ترویج موسیقی پر مخاطب موثر دانست و با اشاره به برخی از آثارش که از صدا و سیمای جمهوری اسلامی پخش شده است گفت : تا کنون در 70 برنامه تلویزیونی مشارکت داشته ام، موسیقی نیاز جامعه ماست ، موسیقی فرحبخش و فاخر و در عین حال مبتنی بر تفکر و اندیشه و به دور از انحراف چراغ راهی است که می تواند بسیاری از انحرافات اجتماعی را اصلاح کند .
وی با بیان اینکه نخستین آلبومش به نام دنیای عاشقی بزودی به بازار عرضه خواهد شد گفت: ارائه کار فاخر و ارزشمند و رضایت مخاطبین هدف اصلی در تولید آثار موسیقیایی است ، در حالی که تا کنون بیش از 50 ترانه موسیقی تولید کرده ام اما هنوز دست به انتشار آلبوم نزده ام زیرا انتشار آلبوم ویژگی ها و مولفه های خاص دارد که مهمترین آن رضایت مخاطب است.
این هنرمند استان فارسی از حمایت های مهندس عبدالرحیم قنبریان مدیر عامل پتروشیمی شیراز در برگزاری این کنسرت قدردانی کرد و افزود : صاحبان صنایع و کار آفرینان و همه کسانی که دستی در اقتصاد و تولید دارند باید گوشه ای از کار حمایت از هنر فاخر را نیز به عهده بگیرند تا فرهنگ و هنر این سرزمین بر زمین نماند.
یعقوب مقدم مدیر اجرایی این برنامه فرهنگی هنری نیز بر لزوم حمایت از خوانندگان جوان تاکید کرد و ابراز داشت : موسیقی در استان فار س و شیراز جایگاهی خاص دارد و همچنان که طیف وسیعی از نوجوانان و جوانان به سمت موسیقی فاخر پاپ گرایش دارند لزوم برنامه ریزی و هدایتگری و فضا سازی برای پرهیز از به انحراف کشیدن موسیقی ضرورت می یابد.
محمد مردی، تهیه کننده این برنامه فرهنگی هنری هم با اشاره به جایگاه شیراز در فرهنگ و هنر و تمدن گفت : ما در عین حال که به مولفه های معنوی و مذهبی شیراز احترام می گذاریم و برای آن ارزشی والا قائلیم معتقدیم که شیراز باید خاستگاه فرهنگ و هنر فاخر باشد ، موسیقی یکی از ابزارهای ترویج فرهنگ و هنر فاخر است که دراین سرزمین ظهور و بروز دارد.
نخستین کنسرت ماهان شجاعی در تالار حافظ شیراز در دو نوبت برگزار شد و در این برنامه فرهنگی همچنین برخی از ملودی ها و موسیقی فاخر دهه های 60 و 70 بازتولید و برای شهروندان و مخاطبین خاطره ساز شد.
خبرنگار:‌ نیکنانم خشنودی ** انتشاردهنده:‌غلامرضا مالک زاده
6113 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.