به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام سید ابوفاضل رضوی اردکانی در خطبه های نماز جمعه شیراز با گرامیداشت هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر گفت: روز شهادت شهیدان رجایی و باهنر روز مبارزه با تروریسم است جدی ترین کشوری که در مقابل تروریسم ایستاده جمهوری اسلامی است.
وی با گرامیداشت روز کارمند ، کارمندان را اقشار خدوم و زحمتکش دانست و گفت : متاسفانه اقلیتی زیاده خواه و قانع نشو و دزد در برخی از دستگاه ها نفوذ کرده اند و آبروی ادارات و کارمندان را برده اند ، آنها حقوق نجومی دریافت می کردند و اکنون دستگاه قضایی به آن رسیدگی می کند.
امام جمعه موقت شیراز در ادامه گفت : آبرو و حیثیت کارمندان خدوم و دلسوز که با حقوق پایین خدمت می کنند باید حفظ شود ، دلیلی ندارند چند نفر با حقوق های نجومی آبروی چندین میلیون کارمند خدوم را مخدوش کنند.کارمندان هم بدانند اگر می خواهند حقوقشان حلال باشد باید به مردم خدمت کنند ، به اندازه حقوق خود جوابگوی مردم باشند ، اینقدر در ادارات مردم را ندوانند ، اگر کارمند پاک باشد مملکت هم پاک می ماند.
حجت الاسلام رضوی اردکانی با گرامیداشت روز داروسازی گفت : در ایران 90 درصد داروها در داخل کشور ساخته می شود ، کیفیت داروهای ایرانی هم خوب است و حتی بهتر از داروی خارجی است ، پزشکان داروی خارجی تجویز نکنند تا صنعت داروی داخلی هم سرپا بماند ، دولت و وزارت بهداشت سعی کنند مواد اولیه دارویی هم درداخل کشور تامین شود ، نباید ریشه شیرین بیان بفرستیم خارج و ومواد اولیه دارو دریافت کنیم .
امام جمعه موقت شیراز همچنین با گرامیدشت عید ولایت گفت : عید غدیر عید ولایت است ، درباره معرفی امام علی (ع) به عنوان وصی و جانشین پیامبر اسلام هیچ تردیدی نیست و بسیاری از منابع اهل سنت نیز این موضوع را در غدیر بیان کرده اند.
حجتالاسلام رضوی اردکانی بیان کرد: پیامبر اکرم لقب امیر المومنین را برای امام علی (ع) برگزیدند این لقب اختصاصی و انحصاری است و به هیچکس دیگر تعلق نمی گیرد، همه مشکلاتی که جهان اسلام دارد بخاطر کمرنگ شمردن ولایت در اسلام است ، به خاطر فاصله افتادن بین کتاب قرآن کریم و اهلبیت است.
وی اظهارداشت: مسلمانان زکات و نماز و حج و روزه و جهاد را خوب دریافته اند اما به ولایت چندان توجهی ندارند ، همین بی توجهی ها باعث شده است که شاهد مشکلات عدیده برای دنیای اسلام باشیم.
خبرنگار : نیکنام خشنودی ** انتشاردهنده: غلامرضا مالک زاده
6113 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.