تحقیقات پلیس در اینباره از چند روز قبل آغاز شد. در این روز مردی به دادسرای امور جنایی رفت و گفت شب گذشته سه نفر پسر نوجوانش را ربوده و او را مورد آزار و اذیت قرار داده اند.
قربانی نیز در توضیح این ماجرا گفت: روز حادثه به سمت خانه می رفتم. ناگهان سه نفر برای پرسیدن آدرس به سمت من آمده و مرا به زور با خود بردند. ابتدا فکر می کردم که شوخی می کنند اما پس از دقایقی متوجه شدم که آنها برای دزدیدن من نقشه کشیده اند.
پسر نوجوان ادامه داد: خیلی ترسیده بودم و نمیدانستم چه نیتی دارند. آنها در خیابانی خلوت دستهایم را بسته و یک پارچه ای روی سرم انداختند تا جایی را نبینم. در ادامه من را به جای دوری بردند. انتهای مسیر در یک جاده خاکی بودیم؛ جایی که صدای هیچ ماشینی نمیآمد. دیگر فهمیده بودم که قرار است چه بلایی سرم بیاید. آنها در آنجا من را مورد آزار و اذیت قرار داد. چند ساعت بعد نیز من را نزدیک خانهمان رها کرده و رفتند.یکی از آنها با موبایل از من فیلم می گرفت.
بهدنبال اظهارات شاکی به دستور بازپرس دادسرا، تحقیقات مأموران پلیس آگاهی برای یافتن سه جوان شیطان صفت آغاز شد.کارآگاهان با استفاده از این مشخصات تلاشهای خود را برای شناسایی آغاز و همزمان تلاش کردند با کمک پسر نوجوان این سه نفر را دستگیر کنند. با گذشت چند هفته از این حادثه ماموران پلیس آگاهی هر سه نفر را دستگیر کردند.
به این ترتیب آنها بازداشت شدند و تحت بازجویی قرار گرفتند. هرچند متهمان حاضر نبودند به ربودن و آزار و اذیت پسر نوجوان اعتراف کنند ولی با به دست آمدن فیلمی از لحظه آزار واذیت پسر نوجوان به ناچار به بزه ارتکابی اعتراف کرده و مدعی شدند از وی نیز فیلم تهیه کرده اند.
در چنین شرایطی سه متهم چند روز قبل به دادسرا منتقل شدند و از سوی بازپرس پرونده تحت بازجویی قرار گرفتند.بدین ترتیب پرونده آنها با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شد. متهمان نزد قاضی پرونده نیز به دفاع از خود پرداخته و به بزه ارتکابی اعتراف کردند.
گفتنی است این پرونده به اتهام آدم ربایی و آزار و اذیت در دست بررسی است.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 718318
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.