در همین رابطه یکی از ساکنین بولوار امام رضا (ع) از بی توجهی مسئولین نسبت به وضعیت خطرناک و حادثه خیز این منطقه انتقاد کرد و به خبرنگار ما گفت: ‌پدر من به خاطر نبود پل عابر پیاده در این منطقه و گذر از خیابانی که ماشین ها با سرعت بالای 100 کیلومتر به آن وارد می شوند، در یک تصادف جان خود را از دست داد.
رحیمی پور افزود:‌ سال گذشته هم مادر بارداری که قصد مراجعه به بیمارستان مادر و کودک را داشت در حین عبور از خیابان تصادف کرد و جنینش سقط شد.
وی ادامه داد:‌ چند مدت پیش هم دو نفر هم محلی هایمان که نان آور خانواده بودند به خاطر عبور از همین خیابان جان خودشان را از دست دادند.
این شهروند بیان داشت:‌ بارها و بارها به شهرداری منطقه مراجعه کردیم که برایمان پل هوایی نصب کنند اما می گویند میراث فرهنگی اجازه نمی دهد.
رحیمی پور گفت: اگر پل هوایی نصب نمی کنند حداقل یک مسیر زیر زمینی در نزدیکی دوربرگردان احداث کنند تا خطرات جانی در این منطقه کم شود.
وی اضافه کرد: ما مجبوریم برای رفتن به خانه سوار اتوبوسی شویم که از فلکه ولی عصر (عج) به سمت اکبرآباد حرکت می کند و به ناچار باید بین راه پیاده شویم که گاهی به خاطر سرعت بالای خودروها چند دقیقه طول می کشد تا بتوانیم با هزار ترس از خیابان عبور کنیم.
در این زمینه کارشناسان میراث فرهنگی هم معتقدند احداث هر سازه بزرگی می تواند با بنای دروازه قرآن و بافت این منطقه ناهماهنگی ایجاد کرده و دید یا نمای حرم احمد بن موسی (ع) و دروازه قرآن را مسدود کند.
برخی هم معتقدند:در زمان بازدید توریست ها و گرفتن عکس یادگاری احداث پل هوایی می تواند در دید بصری و چشم انداز گردشگران اختلال ایجاد کند.
در این میان اما معاون خدمات شهری شهرداری منطقه 3 به خبرنگار ما گفت:‌ کمتر از دو تا سه ماه دیگر مصوبه طرح ساخت زیرگذر مقابل ورودی بیمارستان مادر و کودک به تصویب خواهد رسید.
مسعود منفرد افزود: تا پایان سال پروژه ساخت این زیرگذر تمام خواهد شد تا هم مشکل بیماران حل شود هم ساکنین بولوار امام رضا (ع).
وی ادامه داد:‌ در همین زمینه مشاوری را برای بررسی وضعیت آب های سطحی محیطی، کانال مخابرات و بارترافیکی این محدوده به کار گرفته ایم و در حال حاضر طرح در حال بازنگری است.
معاون خدمات شهری شهرداری منطقه 3 گفت:‌ باید حتما نحوه ورود و خروج عابرین از پل زیرگذر بررسی شود تا دیگر شاهد تصادف در این منطقه نباشیم.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 712875
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.