به گزارش ایرنا محمد امین سازگار نژاد عصر سه شنبه در مراسم بزرگداشت ششم مرداد ماه، روز ملی کار آفرینی و آموزشهای فنی و حرفه ای در شیراز گفت:این پل مستحکم بایستی تقویت و دیده شود و مورد توجه قرار بگیرد.
وی ادامه داد:‌این سازمان در سطح استانی و ملی خوب دیده بشود و هیچ کشور پیشرفته ای وجود ندارد که بر روی مهارت آموزی سرمایه گذاری جدی انجام نداده باشد.
سازگارنژاد بیان کرد: آموزش های مهارتی و صنعت مانند یک فرش می مانند که تار و پود آن بایستی با هم پیوند داشته باشند تا تولید و اشتغال هم پایدار بمانند و هم رشد و توسعه یابند.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد:‌ یقینا انتقال مهارت به منابع انسانی مسیر توسعه، مسیر رشد و مسیر بهره وری را پیش روی استان قرار می دهد.
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشورگفت: روز ششم مرداد که روز کارآفرینی است در حقیقت روز تجلی عاشقانه ای است از همت والای کسانی است که سرما و گرما و شرایط نامطلوب را بر جان خویش خریده اند و قبل از طلوع آفتاب تا بعد از غروب آفتاب هر روز و هر هفته در سراسر کشور، همت والای خودشان را بکار گرفته اند تا بتوانند نقشی مثبت و سازنده را در زندگی جوانان ایران اسلامی داشته باشند.
سایت های آموزشی برق در مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان های لارستان، جهرم، داراب، کازرون و آباده با حضور سازگار نژاد، معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، محمد علی افشانی استاندار فارس، معاون شرکت توزیع برق منطقه ای استان و دکتر کوشکی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای فارس در مراسم بزرگداشت ششم مرداد ماه به صورت نمادین رونمایی شد و به بهره برداری رسید.
افتتاح این سایت های آموزشی بر اساس تفاهم نامه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای فارس با شرکت توزیع برق استان صورت پذیرفت.
تجهیز و راه اندازی این سایت های آموزشی در محل مراکز آموزش فنی و حرفه ای بر عهده شرکت برق استان و برنامه ریزی، برگزاری دوره های آموزشی، برگزاری آزمون های پایان دوره و اعطای گواهینامه در حوزه شبکه برق بر عهده آموزش فنی و حرفه ای استان است.
حرفه هایی همچون بهره برداری شبکه کابل خود نگه دار، احداث شبکه کابل خود نگه دار، فن ورز شبکه هوایی به روش خط گرم، تعمیر و نگهداری پست های توزیع شبکه هوایی، فن ورز شبکه هوایی برق و حرفه نصب و تست وسایل اندازه گیری در این سایت های آموزشی به افراد معرفی شده از سوی شرکت توزیع برق استان آموزش داده خواهد شد.
خبرنگار:‌فاطمه هاشمی نیک ** انتشاردهنده:‌غلامرضا مالک زاده
3002/ 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.